برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

گاهی متحیر میشم از اتفاقات یا بهتره بگم بلاهایی که سال قبل به سرم اومد. وقتی الان به گذشته نگاه میکنم از خودم تعجب میکنم چطوری تحمل کردم و از سر گذروندم این مسائلو؟ همه چیز با هم و در نهایت شدتش اتفاق افتاد. خدا رو شکر میکنم که الان باورم نمیشه چطوری گذر کردم. خدا رو شکر میکنم که حالم خوبه و خدا رو شکر میکنم که میتونم خدا رو شکر کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
میم سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ق.ظ

خدا رو شکر :) حس بعدش خوبه! حس اینکه بدونی با خیلی اتفاقاتی که یه روز فکرشو میکردی ویرانت کنه بازم سرپایی.منم یه سری ادما رو ریختم دور چقدر خوبه :) دوست خوبم پیدا میشه :) امیدوارم سال فوق العاده خوبی داشته باشی:)

پندار پارسا سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ق.ظ

دیدی گفتم همه چی به زودی تموم می شه...
: )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد