برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

آخر قصه همینجاست

حذف شد 

خداحافظ

فقیر میشویم

برای اولین بار بعد از شاغل شدنم حسابم خالیه خالی شده... کلیم تا آخر ماه مونده. به به... به به... باید برم سکه بفروشم.   

PS: هر کس درخواست کمک مالی به اینجانب بدهد خر است.

خفه شدیممممممم

بار الها... به برخی از مردان ما ذره‌ای شعور عنایت بفرما، تا استحمام را در برنامه روزانه خویش قرار دهند و بوی گندشان یک واحد را در شرف مسمویت قرار ندهد. 

الهی آمین...

آخه این همه دانشگاه... چرا ایران باید منحل بشه... کاش جای ایران یه جای دیگه رو منحل میکردن. مسئولین یه التفاتی بکنن من گزینه های جذابتری هم به نظرم میرسه...

دیدیم دیریست خاک اینجا را نتکاندیم آمدیم پستی صاطع/ساطع نماییم. امروز حسن نیست پارتی میباشد در ضمن... 

آخ راستی یادم رفت این رو ثبت کنم جمعه عروسی یکی از بهترین دوستام بود. بسی بسی خوش گذشت و بسیار رقصیدیم از اول تا به آخر... و هنوز هم لنگ لنگان راه میرویم. الهی که خوشبخت و سعادتمند بشن. براشون بهترین آرزو ها رو دارم. به خصوص که هم عروس خانوم گل از دوستان صمیمی بودن و هم آقا دوماد از همکاران محترم.  

خلاصه خوش گذشت دیگه بابا جان

امروز روز خوبیه. چون من از صبح دارم به مناسبتهای مختلف شیرینی میخورم. نیم ساعت دیگه هم تولدبازی داریم در واحد دوستان و کیک میخوریم.  

روزی که با شیرینی توام باشه حقیقتن روز خوبیه :)