برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

هشت سال منتظر همچین روری بودم... اسپانیا خداحافظ!

یه جور نامانوسی عجیبه حالم. گفتم آخر هفته شد و یه استراحت خوب میکنم یهو فکرم خراب شد... پشت سرش اعصاب و دل و اینام هم همینطور

نمیدونم تا کی میتونم گیو آپ نکنم. گاهی سخته باور تغییر... 

قسم میخورم که ازین به بعد فقط و فقط پوکر فیس منو خواهی دید...

یه وقتایی هم مثل حالا... مثل حال الان من...

این که آدم به چیزی اعتقاد داشته باشه، دلیل بر خوبی اون فرد نیست. دلیل بر بدی اش هم نیست...

اعتقاد داشتن برای ما آدمها یک نیازه. مثل غذا خوردن. باید یاد بگیرم آدمها رو روی باورها و اعتقاداتشون قضاوت نکنم. 

من از حالا ناراحتم که بعد تعطیلی چارشنبه دیگه تا ماه رمضان هیچ تعطیلی نداریم. چه وضشه آخه... 

اوضاع کما فی السابق هست. آرومم خوبم. بی انرژی ام. صبحا به زور میرم سر کار. چه خوب میشد آدم نمیرفت سر کار ولی بهش ماهانه حقوق میدادن...


خدا جونم دستم به دامنت... چارچشمی هوامو داشته باش که دارم لیز میخورم!