برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

دی....روز

بدترین روز عمرم بود. باورم نمیشه... از دیدن قیافه خودم تو اینه وحشت میکنم. ولی چه میشه کرد. حتمن خوب میشم باز. دوباره میخندم. آره....

با درد صبر کن که دوا میفرستمت...

دیوار؟

خوب به سلامتی انتظار منم تمام شد و با سر رفتم تو دیوار. فعلن از شدت ضربه گیج و گرمم. باز تلاشی دیگر و دیواری محکم تر... ولی من تلاشمو کردم. من همه تلاشمو کردم.

تغییر

عجیب ترین روزهای عمرمو تا به حال دارم تجربه میکنم. دنبال تغییرم. تغییر زیاد... بنیادی. بعد هشت سال کار میخوام ازین حاشیه امن بزنم بیرون. میخام این پیله رو بشکافم و بیام بیرون. به این راحتیا که فکر میکردم نیست ولی. درد داره. خسته ام. گاهی کم میارم انرژی. ولی من تصمیممو گرفتم. این اتفاق باید بیفته. حتی شاید زودتر باید می افتاد. ولی ترس من، عادتم به این گوشه دنج باعث شد عقب بندازمش. خدایا درد دارم زیاد. دغدغه دارم زیاد. مث یه زایمان میمونه. خدایا کمکم کن. 

هورمونها

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بشمر

خدایا حال من گفتم نمیشمرم و اینا... ولی شما بشمر واسه آدم لطفن. 

بشمر تمام انتظار. بشمر تا لحظه های خوب. تا شادی از ته دل. بشمر تا شکوفه امید... گل آرزو.

یادمون نره... از هر دست که بدیم از همون دست خواهیم گرفت...

...

میخواستم بشمرم. ولی نمیشمرم. فایده ای در شمردن نیست. تا ببینیم تو چی رقم زدی برای ما.

ها؟

خدایا میشه زودتر؟ میشه این هفته؟ ها؟ خواهش میکنم ازت...

برادر مهربونه...

برادرم. خبر دارم از مهربونی و ساده دلیت. از عشقت و تلاشی که برای زندگیت میکنی. از پاکی و صفات... برادرم ایشالا دلت شاد باشه و مسیر زندگیت هموار. نبینم اون روزی رو که تو دلت غم نشسته باشه و مشکلی داشته باشی. برادرم تو لایق بهترین ها هستی... ایشالا ایام به کامت باشه و چراغ دلت همیشه روشن. ایشالا...

تی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.