برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

این روزها حضورتو بیشتر حس میکنم. مجموع شرایط جوری رقم خورده که چشم بصیرتم بینا تر بشه انگار. مواظبمی... هستی. نمیذاری لیز بخورم، حواست هست که آب توی دلم تکون نخوره... کمکم کن ایمانم قوی تر بشه. میخوام خودمو در آغوشت رها کنم.... رهای رها.... خدای خوبم ممنونم برای اینکه در سخت ترین تجربه زندگیم اینطوری ازم حمایت کردی و مواظبم بودی..، شکر میکنم تو رو و قدر این حمایتت رو میدونم. اگه تو نبودی و نمیخواستی خیلی چیزا میتونست جور دیگه ای باشه. 

ممنونم.... ممنونم ممنونم. امیدوارم لیاقت لطف بیکران تو رو داشته باشم و خودم رو از بدیها و پلیدیها دور نگه دارم.... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد