برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

والیبال مان را عشق است...

یه جوری ام. دوست دارم این جور ام زود تمام بشه و یه جور خوب باشم. ازین که همیشه خسته ام، واقعن خسته ام. خدایا این خستگی چند وقته باعث شده کم سراغتو بگیرم. کم شکرت بگم و به خاطر لطف بی پایانت سپاسگذار باشم. ولی اینها چیزی از واقعیت وجودی تو، لطفت و مهربونیت کم نمیکنه. ببخشید که دورم. ولم. معلقم. کمکم کن محکم باشم و هر بادی منو بلند نکنه.


دیدین میگن آدم کافیه یه بار یه گناهی بکنه دفعات بعدی انجام اون فعل راحت میشه. مصداق بارزش منم. سراغ کاری که ازش میترسم نمیرم ولی اگه یه بار دنیا جوری چرخید که رفتم تو دل ترسم، دیگه همه چی تمومه.

آلمان عزیزم قهرمان شد. اونقدر بد بازی کردن دیشب که بردشون خیلی بهم نچسبید.

خیلی خسته ام و دلم دوبی میخواد و هتل کمپینسکی و اتاق رو به اسکی دوبی و چیزکیک فکتوری و مک و خرید و سینما و پیتزا کالیفرنیا... فقط پولش نیست.

یادم نمیاد آخرین باری که مث دیشب خوشحال شدم از ته دل کی بود. دیشب خاطره شد و تا ابد باقی خواهد موند. آلمان عزیزم مچکرم!

Is it true that you want it? Then act like you mean it.

دلم میخواست یه جایی زندگی میکردم که چیزکیک فکتوری داشت و مک میشد توش پیدا کرد... الان فقط دلم میخواست همچین جایی میبودم.