برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

wow

So far, today was the best day in my life.

شاملو

از بخت یاری ماست شاید که آنچه میخواهیم یا بدست نمی آید یا از دست میگریزد...

پدر خوابه و صدای خوابیدنش بهم یه آرامشی میده. مدتیه بیدار بودنهاش پره از سکوت و اضطراب. به همین خاطره که صدای خوابیدنش آرومم میکنه.


انتخابات

یادمه چهارسال پیش همینجا نوشتم که با وجود تمام اتفاقاتی که افتاده من باز هم رای میدم. الان که چهارسال گذشته و دوباره رسیدیم به یک دوره جدید نظرم عوض نشده. من آدم رای ندادن نیستم. من هدف رو فدای کارکرد نمیکنم.

ورزش کردن رو هیچ دوست ندارم اما ازینکه ورزش میکنم خوشحالم.

?

چند روز پیش یک پورشه پانامورا دیدم صاحبش توش نشسته بود و ساندویچ کالباس گاز میزد.

خطر کن

آدم باید ریسک کنه گاهی. ریسک کردن برای آدمهای محافظه کار خیلی سخته.

فیسبوک

چند روز پیش تو باشگاه یکی از بچه ها رو دیدم که توی فیسبوک همدیگه هستیم. حتی با هم سلام علیک هم نکردیم. فقط همدیگه رو تو فیسبوک لایک میکنیم. گاهی وقتا شک میکنم زندگی واقعی ما آدما کدومه؟

خوب به سلامتی امتحان هم پشت سر گذاشته شد. میمونه من و قولی که به خودم دادم.