برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

چهارشنبه شب ازون وقتایی بود که حال روحی بدی داشتم و اشک امونمو بریده بود. داشتم با گوشی ور میرفتم و به طور اتفاقی روی گوشیم برنامه ای رو دانلود کردم. شاید به چند دقیقه نکشید دوست سابقی از طریق اون برنامه منو پیدا کرد و پیام داد. دوستی که با بچه بازی بینمون شکرآب شده بود. به قدری از دیدنش خوشحال شدم که اینبار اشک شادی سرازیر شد. کلی باهم چت کردیم و کلی راهنماییم کرد و کلی بهم آرامش هدیه داد. معجزه همین چیزاست... اینا کم ندارن از معجزه. خدایا شکرت که دوباره این دوستو پیدا کردم و خیلی عجیب بود که اون آدم دقیقن در اون لحظه حرفایی رو زد که من برای حل چالشهای فکریم بهش نیاز داشتم. 

دوست غنیمت با ارزشیه. خوشحالم و شکرگزار. دوستم مچکرم!

نظرات 1 + ارسال نظر
پندار پارسا شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

حسم کاملا دو وجهیه.
وجه مثبتش رو می گم که خیلی از این بابت خوشحالم و امیدوارم همیشه یه انرژی گرمی پشت سرت باشه تا انگیزه ی لازم برای مبارزه رو پیدا بکنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد