برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

چند روز پیش دوست عزیزی بهم گفت امکان نداره از امام حسین چیزی بخای و برات پیش خدا وساطت نکنه... الان میفهمم چقدر راست گفته. یا امام حسین من هیچ وقت بزرگی و عظمت شما و کاری که انجام دادی رو به درستی و از ته دل نفهمیدم. هیچ وقت مث بقیه بنده های خدا که عاشقانه دوستت دارن و با همه وجود به زیارتت میان نبودم. ولی تو اونقدر مهربون و با محبت و بخشنده ای که جواب منو دادی. بهم بی محلی نکردی. خدایا شکرت. بهم فرصتی دادی که از خودم در برابر تهمت ناروایی که بهم زده شده بود دفاع کنم. خدایا قد شش ماه سبک شدم. این بارو از رو دوشم برداشتی. خدایا شکرت... شکرت... امیدوارم بتونم ازین به بعد بنده خوبی باشم. همه سعیمو میکنم قول میدم...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد