برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

دیوار؟

خوب به سلامتی انتظار منم تمام شد و با سر رفتم تو دیوار. فعلن از شدت ضربه گیج و گرمم. باز تلاشی دیگر و دیواری محکم تر... ولی من تلاشمو کردم. من همه تلاشمو کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
pendar Parsa پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

modam negarane inam ke belakhare ye ruz biam inja va bebinam divarha az sare rahet bardashte shode bashe.

عجب... دیوار باشه خیال شما راحته؟ دیوار نباشه ناراحت میشی؟

پندار پارسا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ق.ظ

سبک بالی و پر می‌کشی و دست ما بهت نمی‌رسه...

ما عادت داریم... دوست واقعی پیرامون ما نیست... همه شادند از غم ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد