برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

...

ینی یه جوری شده که اگه بخوام به استناد عقل و فکت و فیگرهای موجود تصمیم بگیرم باید بکلی بی خیال بشم و دست بردارم. ولی همه امیدمو بستم به تو و قدرتت که میتونه معجزه بکنه و منو تو این مسیر جلو ببره. خدایا همه‌ی همه‌ی امید و روشنایی‌ام تویی، این جاده تاریکه تاریکه... کمکم کن. چون اگه بهت باور نداشتم باید بی خیال بی خیال میشدم. خدایا... تنهام نذار.

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:32 ب.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
تا الان 900 نفر لطف کردند و بهم رای دادند ولی هنوز رتبۀ پنجم هستم و فاصله ام با نفرات بالاتر خیلی کمه.
حتی یک رای ارزشمند شما می تونه کمک بزرگی بهم بکنه.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

مبهم پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ

دقیقا مژده...دقیقا...امیدوارم ،همه جا روشن بشه واست..


البته من یه کار بدی کردم. به راهی که خودش جلوم گذاشت گند زدم..به خاطر ترس و عجول بودنم..

کاش دوباره کمک کنه...کاش دوباره آرامش بده بهم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد