برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

:)

هستم. میگذرونم. با آزمون و خطا امتحان میکنم راههای جدیدو. یکم جلو میرم شاید پا پس بکشم. شاید ادامه بدم. یه جایی میبینم خیلی هم جلو رفتم اما باید برگردم. اول جاده... درد داشت. برگشتم. حالا دوباره یه راه جدید رو دارم امتحان میکنم. کمی ترس دارم. همین. امیدوارم انتهای این راه، که مسلما آغاز یک راه جدیده، به حقیقت و آرامش و دانایی برسم.

نظرات 5 + ارسال نظر
Amin چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ق.ظ

ایشالا که همین طور باشه

مبهم چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

it seems we are on the same road
honey

مبهم شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

اپدیت کن . اپدیت ِ تو خوب است !:)

دلم که میخواد... ولی انگار همه ش یه غمی دارم که مینویسم.

مبهم یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

پس !ما را در غم ها و شادی های خود شریک کن

مبهم دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ق.ظ

توی اینایی که داری مینویسی تنها نیستی. اگه میدونستی با هر پستت چقدر همزمان ! دارم همینا یی که میگی رو دارم تجربه میکنم ، تعجب میکردی...گاهی احساس میکنم جای من داری مینویسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد