برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

...

امروز، غم، اشک، زخمی که به دلم مونده...

امروز، ترس، فرار، بازی قایم موشک.


خدایا کمکم کن صبور باشم. بگذرون این روزها رو. به خصوص آخر هفته رو

نظرات 5 + ارسال نظر
پندار پارسا چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

متاسفم.

مبهم پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

این نیز بگذرد.گرچه میدونم گاهی میگذره ولی از روی آدم...

مبهم جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

بستگی داره چه جور تایپی باشه ،
اگه از روانکاوی و فلسفه خوشش میاد
"وقتی نیچه گریست " اروین یالوم رو توصیه میکنم. رمانی بر اساس واقعیت زندگی نیچه به قلم یه روانکاو.

اگه از ادبیات روس خوشش میاد و کمی هم رمانس
" شب های روشن " داستایوفسکی
البته خیلی کوچیکیه

اگه از عرفان ، " تمهیدات عین القضات " و " عقل سرخ " سهروردی به نظرم گنج ِ عرفانی اند. "فیه ما فیه " مولوی هم عااالیه.

"کوری " ساراماگو ، " هجوم مرگ " ساراماگو
" عشق سالهای وبا " ی مارکز و "از عشق د گر اهریمنان " مارکز هم خوب بودن..

" اتش بدون دود " ابراهیمی
" ناتانائیل " اندره ژید
( این دو کتاب برای کسی که طبع لطیفی داشته باشه خعلی خوبه )

سووشون ِ سیمین دانشور هم کتاب خوبی برای هدیه و یادگاریه


اگه بیشتر بدونم چه جور شخصیتیه بیشتر میتونم کمک کنم

مبهم جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

پس این خطر وجود داره که خونده باشه یه سریشونو !تو کتابایی که خونده ، اگه تو فیس بوک نوشته یه نگاه بنداز.

میتونی کتاب شب های روشن و فیلم شب های روشن رو بگیری . ( با مضمون کتاب ولی پر از شعرهای قشنگه با تم فلسفی )البته شاید خونده باشه .

ببین همه ی اونهایی که قبل گفتم رو میتونی بخری . ولی الان فیه ما فیه پررنگ تره از کتاب سهروردی و عین القضات.

یا یکی از کتاب های شعر شاملو .
میتونی همه ی " کلیدر " رو هم بخری :) هدیه ی فاخری میشه .اگه نخونده باشه. ولی خب یه چمدون فقط واسش باید حمل کنه...

اگه دولت آبادی دوست داره " سووشون" رو هم دوست خواهد داشت.( استدلال آبکی!:دی )
آقا سخته !:دی ولی دستت الان بازه تو انتخاب !

مبهم جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ب.ظ

من و کودک درونم کلی هم ذوق میکنیم یکی سلیقمون رو بپرسه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد