برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

دانستن و دانسته شدن

آدمها دوست دارند که دانسته شوند. دوست دارند کسی بیاید و دری بزند. برایشان چندان مهم نیست آن کس تا باز شدن در چقدر منتظر بماند، مهم تر آن است که بماند. این است اشتیاق آدمها به دانسته شدن.
ولی تو... ای تو! بدان که مشتاقم به دانستنت. من اینجا نشسته ام. مانده ام. در را باز کن. مرا با آنها که در میکوبند و فرار میکنند یکسان مپندار. مجالی بده تا بدانمت. بگذار که دانسته شوی...

نظرات 2 + ارسال نظر
پوریا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://911251.blogsky.com

سلام و درورد دوست عزیز
من از وبلاگ شما دیدن کردم وبلاگ خوب و جالبی دارید
منم به رسم وب نویس ها از شما انتظار دارم که از وبلاگ بنده دیدن فرمایید
با تشکر پوریا

پندار پارسا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ

تو پیچیده نوشتی، اما من ساده می نویسم:

دوستت دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد