برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

حرکت

رشد میکنم. قد میکشم نرم نرم و سر بلند میکنم؛ همانند جوانه ای به سوی نور، روشنایی. به مرز زمین رسیده ام. آنجا که شعاع نور خورشید از میان ذرات تاریک خاک بر پیکرم مینشیند و نوازشم میکند.

میخواهم بیشتر رشد کنم. میخواهم به سوی آسمان، به سوی نور حرکت کنم. هر چه بیشتر تلاش میکنم، تاریکی ذرات خاک تنم را عمیقتر خراش میدهد. زخمی میشوم. زخمها میسوزند، ولی ذره ها به مرور از پیکرم کنار میروند و جز جای زخمی، چیزی باقی نمیماند.

میدانم و لبریز شوقم از رسیدن روزی که یقین دارم نزدیک است. روزی که خورشید، ماه و آسمان به من سلام میگویند فارغ از آنکه چه رنگی باشم، فارغ از آنکه چقدر زخمی شده باشم و جوانه زدنم چقدر طول کشیده باشد. من منتظر روز سلامم و به این سلام... چه نزدیکم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مبهم پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ب.ظ

معتقدم توی این مسیر رشد ، همه ی هستی هر روزبه آدم سلام میدن ...این " سلام " همه جای این مسیر هست...

مبهم پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

01-Dang-Show-No.16-Aban
3. Dang Show - Ey Dard Ey Yade Yar
atash
the letters of march
البوم دنگ شو : shiraz 40 years old

---
پالت اره سی دی داره. کلا کارشون خوبه.
یکی دو تا از اعضای دنگ شو توی پالت هم هستند .کاراشون شبیهه .
من کلا همه ی کارای پالت و دنگ شو رو دوست دارم. کمتر و بیشتر داره ولی خب !:)
--
یکی دیگه هم سهیل نفیسیه ( البوم Rira و Lyra and Hymn ) مخصوصا glamorous و moonlight
---
از کلاسیک هام ،‌شوپن و بعضی از موتزارت و ویوالدی و باخ رو دوست دارم. حالا میگردم اسماشونو پیدا میکنم میذارم برات.

مبهم پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

سنتی ام ، اگه دوست داری بگو لیست بلند بالایی بهت بگم !:دی :دی


اون تهدیدی که تو کردی ، من حاضرم ، اصن بفرستم دم ِ خونت !
:دی

مبهم پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

بعد یه سوال ، بعدا خصوصی بهم بگو از کجا فهمیدی من منم !؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد