برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

انتخابات

یادمه چهارسال پیش همینجا نوشتم که با وجود تمام اتفاقاتی که افتاده من باز هم رای میدم. الان که چهارسال گذشته و دوباره رسیدیم به یک دوره جدید نظرم عوض نشده. من آدم رای ندادن نیستم. من هدف رو فدای کارکرد نمیکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
پندار پارسا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ

با توجه به اینکه رای دادن تایید نظام کل برگزار کننده ی هر انتخاباتی است، در صورت تایید آن نظام تصمیم درستی گرفته ای...

مبهم چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ http://indifinite.blogfa.com

بعضی ها هدف های متفاوتی دارن مژده جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد