برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

قلب من از حضور تو شاد...

روزهای خوبی نیست... انگار که چیزی ندارم. ناتوانیمو بیش از همیشه حس میکنم. فردا امتحان فاینال زبان دارم و هیچی نخوندم. ببین چقدر بی حوصله ام که حتی امتحانم هم واسم مهم نیست. روزها اگر چه خوب نیستند اما در پس خودشون دارن منو به یه سمت و سوی خاص هدایت میکنن... با یه زندگی کاملن جدید مواجه شدم... انگار یه ایده ی دیگه هستم. یادمه دو سه سال پیش اونقدر پر از انرژی و امید و خواسته بودم که برای بیان و خواستن آرزوهام وقت کم میاوردم... چقدر تلاش کردم. چقدر خودمو به این در و اون در زدم... نشد که نشد. ته کوچه که رسیدم دیگه ندویدم. اولش یک کم نشستم و هیچ کاری نکردم... بعدش پا شدم و بیخیال همه چیز واسه خودم ول چرخیدم و ول چرخیدم. چند روز پیشا شب آرزوها بود... به جز سلامتی هیچی نداشتم که ازش بخوام. هیچی... حتی اگر یه درصد چیزی وجود داشته باشه که دلم بخواد برآورده بشه دیگه امیدی نمونده واسه داشتنش و خواستنش. حتی اگر امیدی باشه جراتی نیست... من چه میدونم خواسته ام چقدر خیره؟ هوم؟ هیچ وقت توی زندگیم اینطوری نبودم. اما اینطوری نبودن هم یه حال خاصی داره. انگاری خیلی چیزها دیگه واست مهم نیستن. به هیچ خیالم نیست که باشن یا نباشن... انگاری خوابی... یه خواب که هیچ رویایی توش نیست.

مشکلاتی دارم که قلبمو به درد آوردن و دلم رو شکوندن. ناتوانم اما به خاطر قلبی که ازم شکسته تا جایی که بتونم سعی میکنم در جهت حل شدنشون، هر چندم که جزئی، قدم بردارم...

نظرات 24 + ارسال نظر
jeneral سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.abidelan.blogsky.com


این وبلاگ برای آگاهی شما بینندگان عزیز از آخرین رویدادهای در باشگاه استقلال تهران است .
هر کسی که خواست با وبلاگ ما تبادل لینک کند وبلاگ ما را با نام ( استقلال قهرمان ) در وبلاگ خود با نشانی abidelan.blogsky.com لینک کند و سپس از بخش نظر دهی به ما خبر دهد .

ضمنا اگر استقلالی هستید برای شرکت در لینکستان ما نظر دهید و


با تشکر ( آبی دلان )

نه خیر بنده استقلالی نیستم :)

فاطمه سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.gitacofeenet.blogsky.com

سلام دوست عزیز
زندگی زیباست
زشتی های آن تقصیر ماست
در مسیرش هر چه نازیباست
آن تدبیر ماست
زندگی آب روانی است
روان می گذرد
آنچه تقدیر من و توست
همان می گذرد
***
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید خوشحال می شوم به وبلاگ من هم سر بزنید در صورتی که تمایل به تبادل لینک دارید خبر دهید و مرا با نام کافی نت گیتا اضافه کنید
ممنون

میلیاردر بی غم سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ

با عرض درود فراوان به شما دوست عزیز
امروزه درجهان یکی از بهترین و ساده ترین و پر درآمد ترین کارها، کسب و کار اینترنتی است که روش های متفاوتی دارد
ما میخواهیم خلاصه داستان کارمندی که از این راه میلیاردر شد را برایتان بازگو کنم
در امریکا کارمندی روزانه وقت کمی را صرف آپدیت کردن وبسایت خود میکرد و تبلیغات گوگل را در سایت خود قرار داده بود و درآمد کمی از این طریق به دست می آورد روزی با خود فکر کرد که اگر وقت بیشتری را صرف وبسایتش کند میتواند پول خیلی بیشتری به دست بیاورد او از کارش در اداره استعفا داد و روزانه 6 الی 7 ساعت کار میکرد و بقیه وقتش را به خوش گذرانی می پرداخت و پول کلانی را از این راه به دست آورده بود
........................................
حتما با خود میگویید او درخارج کشور بوده و در ایران چنین چیزی امکان ندارد!!! اما نه اینطور نیست ما به شما دو سیستمی را معرفی خواهیم کرد که ایرانی های داخل کشور از آن درآمد کلانی به دست آورده اند و پرداخت پول توسط این شرکت ها تضمین شده است درضمن این شرکت ها 100% قانونی هستند و دارای مجوز از جمهوری اسلامی ایران میباشند
1- سیستم کلیکی: گروه اوکسین ادز یکی از معتبرترین این شرکت ها می باشد که نحوه کار در این سیستم به این گونه است که شما پس از عضویت باید بنرهای این سایت را در وبلاگتان قرار دهید و به ازای هر کلیکی که روی بنرها می شود مبلغی که از طرف سایت تعیین شده دریافت خواهید نمود
توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوببه شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.
لینک عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=22810
http://www.oxinads.com/?i=22810
2- سیستم فروش محصول و دریافت پورسانت: ایران مارکت سنتر بزرگترین گروهی است که در این زمینه فعالیت دارد نحوه کار در این سیستم بدین گونه است که شما پس از عضویت برای فروش محصولات یک کد دریافت میکنید که میتوانید از هر روشی که دوست دارید محصولات را بفروشید و به صورت درصدی پورسانت خود را دریافت نمایید
لینک عضویت سریع:
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545



میلیاردر بی غم سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

میلیاردر بی غم سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

آرش سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام
وبلاگ قشنگی داری.اگه با تبادل لینک موافقی من رو با اسم بهترین سایت ایرانی لینک کن و سپس خبرم کن.

www.zavyeh.com

راستی من خودم هم از بلاگ اسکای شروع کردم:

www.arash-soft.blogsky.com

آرش مدیریت سایت زاویه

یک مشت دلار سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

اریا سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام.
دو نفر اصولا به این حس میرسن.حسی که نه از چیزی ناراحت بشی و نه از چیزی خوشحال و در واقع به یه حال فیکس و ثابت رسیدن:
۱-افسرده کامل.
۲-عارف ربانی.
:)
من خودم جزو گروه اولم.

هر کی منو میبینه فکر میکنه من افسرده‌م. ولی خودم اینطور فکر نمیکنم. عارفم نیستم.

خودم چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام
این روزها که برای یک ملت همچین خوب نیست. فکر کنم ناامیدیت دو جنبه داره: یکی عمومیه که اتفاقا باید امیدوار بود نشانه های خوبی در راهه. یکی که شخصیه خب من که نمی دونم چیه!!!!! که بخوام نظر بدم. ولی کلا همیشه امیدوار باش.
امیدوارم زودتر مشکلاتت حل بشه و قلبت دوباره ترمیم بشه. قلب که شکتنی نیت که آخه!!!:--)

نوشته های این پستم ربطی به مسائل فعلی کشور نداشت. کاملن شخصی بود. هر چند که بیشتر دغدغه هام شخصی نیست و بقیه درش دخیلند.
منم اولش همین فکرو میکردم. وقتی صدای شکستنشو شنیدم فهمیدم اشتباه فکر میکردم.

بلوط چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام ایده جون
منم خیلی وقتا حس مشابهی پیدا می کنم....
خودمم نمی دونم چرا ولی همیشه وقتی دلم چیزی رو می خواست ، به مرحله ی دعا کردن که می رسیدم از خودم می پرسیدم : آیا چیزی که می خوام واقعا به مصلحتم هست؟.... می ترسیدم از اینکه اصرار کنم و آرزوم برآورده بشه اونوقت اونطوری نباشه که انتظار داشتم....
شاید از یک نظر آدم ، بی تفاوت و بی خیال به نظر برسه ...
من که هروقت همچین احساسی پیدا می کنم درست مثل این می مونه که هیچ امیدی به زندگی کردن ندارم....بعد می فهمم که یه جورایی افسردگیه که سراغم اومده.
ناامیدی و انگیزه نداشتن خوب نیست...
امیدوارم به زودی دوباره قلبت پر از انرژی بشه

منم همیشه موقه دعا کردن اینطوری میشدم... واسه همینم بی خیالش شدم... نمیدونم ربطی به افسردگی داره یا نه... اما یه بی تفاوتی عجیبیه...

آسمون(مشی) چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

ایدی جان! اول تکلیف منو با اون عنوانت روشن کن!! از حضور کی قلبت شاده؟؟
بعضی وختا یه چیزایی پیش می آد که همه چیز رو تحت الشعاع قرار می ده...امیدوارم این حال خاص تو بهت انرژی مثبت و خوشبختی ببخشه!!

دقیقن همینطوره که تو میگی... خوب گرفتی حرفمو دوستم.

بهنام چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ http://jigarestan.persianblog.ir

منم یه مدتی هست اینجوری شدم یه حسی مثل بودن در خلا هم عذاب میکشی که هر چه سریعتر تموم شه هم دوست داری توش بمونی.
منم یه مدت دیدم که دیگه به خواسته هام نمیرسم اینجوری شدم الان حدود ۳سالی هست اینتوری ام
همش هم آهنگهای غمگین گوش میکنم مخصوصا آهنگهای باران عشق از ناصر چشم آذر. خیلی عالیا
امیدوارم سریعتر به خواسته هامون برسیم
موفق باشی

نه من خیلی تو مود آهنگ غمگین نیستم... سلیقه م عوض نشده خیلی.

athena پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ب.ظ

نمیدونم چی بگم بهت..خودم اینقدر حالم باهات فرقی نداره..
دیدی که دیگه حتی حوصله اپ کردن هم ندارم...نمیدونم این سایه نحس چیه روی زندگی ِ من..میدونی یه روزایی نسبت به این حسم خوش بینم یه روزایی نه..ازش بدم میاد..از این آدم جدید بدم میاد نه چون دیگه خوشحال بودن براش سخته..چون این آدم ِ فعلی هیچ کاری برای تغییر نمیکنه..این آدم ِ فعلی بیش از همیشه ضعیف شده..
ببین من امتحان 12 واحدی دارم ولی هیچییییی براش نخوندم ...من ِ خرخون! فک کن !
بیفتم مشروط شدم !

اولش داشتم فک میکردم بیفتی چرا مشروط میشی؟ بعد خودم خندم گرفت! فک کن یه دودوتا چارتای ساده رو هم گیر کردم توش :دی
آره قبول دارم یه مشکل اصلی اینه که من واسه تغییر دست به کاری نمیزنم... به نوعی این ناامیدی نرم نرمک رخنه کرده در اعماق وجودم و ضعف خودمو بیش از پیش حس میکنم... اما جوابی واسش ندارم. من چه کار میتونم بکنم؟ شاید یه سری از دردهامون مشترک باشه... من واسه التیام اون دردها چقدر توان دارم هوم؟

athena پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ

دکتر شریعتی میگه :
روزی از روزها ، شبی از شب ها خواهم افتاد و خواهم مرد
اما می خواهم هر چه بیشتر بروم تا هرچه دورتر بیفتم
تا هرچه دیرتر بیفتم ، هر چه دیرتر و دورتر بمیرم ،
نمی خواهم حتی یگ گام یا یک لحظه
پیش از آنکه می توانسته ام بروم و بمانم ،
افتاده باشم و جان داده باشم

هوم... باید بهش فکر کنم. نمیدونم. دلم نمیخواد دست و پام قطع شده باشن.

inموریx یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ

امیدوارم همیشه سالم و شاد باشین....

ممنونم مهندس

athena یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ

ایده ...ایده جونم یا همون اسم اصلیت جونم !
ببین تو یه روز خودت تو وبم کامنتیدی و گفتی که این حال گذرا نیست که تجربش کردیو گذرا نبوده ...من به اون حرفت دل خوش کرده بودم...پس دوباره تو نگو که رفتی تو حال ِ قبلی...این طوری یه ذره امیدم هم از دست میره ...
التیام ....التیام...التیام...نمیدونم احساس میکنم هزار درد دارم که التیام نمی یابه .
ولی خوب ..امیدوارم خدا کمک کنه ...تنها راه خداست که میتونه کمک کنه...
چرا دست و پات قطع بشه ؟؟؟؟

ای ای ای... آدم وقتی یه چیزیو تجربه میکنه فکر میکنه همیشه همه چیز به همون منوال میمونه... شرمنده‌م به خدا. :(
البته این حال هم همیشگی نیست... فکر کنم آدم به دردهاش خو میگیره. اونها رو جزئی از خودش میپنداره و کم کم سر میشه. نمیدونم. باز زده به سرم... باز دارم این سیستم و این دنیا رو با چشمای نیمه باز خودم مورد قضاوت قرار میدم. تو فکر میکنی این دنیا در حالت تعادله؟ یا داره از همه می‌پاشه؟
---
منظورم این بود که آدم دست و پایی نداشته باشه که جلو بره... جلوتر بره و دورتر بشه. اون نوشته‌ی دکتر شریعتی رو میگم.

دکتر پرتقالی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 ب.ظ

دلم یه فرصت و یه ذهن آزاد میخواد که بی حضور کسی بشینم و تا می تونم صفحه مجازی بخونم و غرق بشم تو. چیزایی که دوست دارم اینروزها که همه دارن از واقعیت فرار می کنن

منظورتو نفهمیدم... چه چیزای دوست داری و همه ازش فرار میکنن؟

جنبش ایران آزاد یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ http://sites.google.com/site/jonbesheiranazadsite/

لیست شرکت های تحریمی که در صدا و سیمای رژیم کودتا تبلیغ می کنند:

هم وطن، بیایید همه با هم از خرید محصولات و خدمات شرکت های زیر خودداری کنیم.

1. محصولات شرکت چی توز
2. محصولات شرکت لینا
3. لوازم نقاشی سنا
4. قالی شویی گل ابریشم
5. مدرسان شریف
6. عرقیات علوی
7. چیپس مزمز
8. لوازم خانگی الکترواستیل
9. شوینده های تاک
10. کولر گازی سامسونگ
11. دمپایی نیکتا
12. تخم مرغ تلاونگ
13. قالی شویی ایران مهر
14. دستمال کاغذی گلریز
15. دستگاه ورزشی پورتن
16. شامپوهای صحت
17. محصولات غذایی وارنا
18. شامپو ماکسیم
19. قند و شکر لادن

http://sites.google.com/site/jonbesheiranazadsite/

athena دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ق.ظ


من اصولا این جور مواقع دچار ِ علم زدگی میشم!
طبق ِ اصل ِ بی نظمی!!!
دنیای ما با یک نظم عجیبی داره بی نظمی هاش زیاد میشه!!!!
یه جا دیگه خونده بودم این یعنی دنیا در حال فروپاشیه !
ولی از یک طرف دیگه هاوکینگ میگه جمع تمام ِ انرژی های دنیا صفره! پس به نظرم دنیا به صورت متعادل داره از هم می پاشه!!!!(تکبیر!!!!)
آها!
آدمی که دست و پا نداره هم شده مثل ِ خزنده ها حرکت کنه حرکت میکنه منتها با سرعت کمتر!
یا شایدم از یکی کمک بگیره و سوار ِ ماشین ِ یکی دیگه بشه!!!!! ( دیدی چه خوب بحثای نیمه قلسفی رو لوسش میکنم!!!)
یا حق

اولش فکر میکردم در حال تعادلیم... بعد که یه ذره بیشتر فکر کردم دیدم نمیشه به این وضعیت تعادل رو نسبت داد. الان فکر میکنم دنیا در حالت تعادل ناپایداره! (تکبیر!!!!)
---
خیلیا فلسفه وجود و بگارگیری وسیله رو توی زندگیشون قبول ندارن. من همیشه سعی کردم مستقل فکر کنم... ولی در این زمینه بهره گیری از وسائل رو نفی نمیکنم... خیلی وقتها پایی ندارم که جلو برم اما کسای دیگه میتونن پای من باشن.
یاد این افتادم که کلی آدم دیدم که خدا رو قبول دارن. مسلمانن. نماز میخونن و آداب رو به جا میارن اما ائمه رو قبول ندارن. تئوریشون اینه که برای رسیدن به خدا نیازی به یه واسطه ندارند. و اصلا وجود واسطه رو بر نمیتابن. ولی من اینطوری نیستم. کاش همین واسطه ها به دادم برسن... :(

athena دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ

؛ناتوانم اما به خاطر قلبی که ازم شکسته؛

یاد ِ دیروز افتادم
دیروز استادم کاملا بی ربط به مبحث ِ درس و بی مقدمه یه چند تا جمله گفت :
گفت دل ِ شسکته برای خدا خیلی ارزش داره..
برای همین اگه دلی رو شکستید مطمئن باشید تاوانشو پس میدید و اگه دلتونو شکستند مطمئن باشید خدا خودش دلتون رو شاد میکنه...
خوب چون کاملا بی مقدمه گفته شد من گذاشتم به حساب اون زمان هایی که خدا غیر مستقیم باهام حرف میزنه..چون یهو یادم افتاد که برات بنویسم تو هم بذار به همون حساب...

اوهوم... چه خوب... من این چیزای غیر منتظره رو خلی دوست دارم. اگر همینا هم نباشند که دیگه هیچی...

آرش سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
قبلا هم به وبلاگت اومده بودم و نظر داده بودم.یادت؟
گفته بودم:
------------------------------------------------------
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس بلاگتم حتما بذار.اگه سایتم به هر دلیلی بسته بود به بلاگم بیا:
www.arash-soft.blogsky.com
---------------------------------------------------------
حالا اگه من رو لینک کرده باشی در صفحه:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
لینک شدی.
هم چنین در صفحه:
http://www.zavyeh.com/index.php?do=static&page=freindlink

ودر صفحه اول این بلاگ که پیج رنکینگ 2 داره:
http://easydownlder.blogsky.com
و در صفحات اول دهها بلاگ دیگه که ممکن با جستجو اسم بلاگتون در گوگل و یاهو و.... خیلی از اونها را ببینید!!!

اگه منو لینک کردی و لینکت نبود حتما خبرم کن.

آرش مدیریت سایت زاویه
www.Zavyeh.com
www.Arash-soft.blogsky.com

علی چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ب.ظ http://siakia99.blogfa.com

مثال خوبی بود این درخواست سلامتی و ربطش با حال نامساعد...دقیقا؛ وصف حاله...

ها؟ وصف حال کی؟

آسمون(مشی) یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

پس تو کجایی؟؟؟ ما هم دلمان شکسته اس اما آپ که می کنیم خواهر!!
راسش یه چیزی ایدی!! من یه متن س*ی*اسی تند نوشتم ، می ترسم بزارمش تو نت!! اما میزارمش! تو به من قوت قلب بده

ما همینجائیم... یه گوشه این دنیای فانی. چشم به فرداها :)
ها؟ خوب اگر فکر میکنی درست نیست نذارش مادر جون؟ ها؟ تروخدا نگاه کن. به من میگی بهت قوت بدم من بدتر... :دی

بهاره یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایده جونم
خوبی؟
این حس و حالات تو دقیقا وصف حال منم هست... اصلا از اول امسال من انگار زندگیم یه جورای دیگه شد... انگار یکی صورتم ودو دستی گرفت دستش و چشام و باز باز نگه داشت تا بتونم خوب ببینم و اطرافم رو خوب تشخیص بدم... راستش از تو چه پنهون اصلا راضی نیستم از این اتفاقی که افتاد برام... خیلی از ارزشها این وسط برام بی ارزش شدند... هیچ دوست ندارم این حس و حال رو... ولی دارم با خودم فکر میکنم خوب بالاخره که چی؟ تا کی میخوام به این رویه ادامه بدم؟ خودم میدونم که دارم روزها و لحظات زیادی رو هدر میدم... اوقاتی که اگه میگذاشتم میتونستند وقایع خوبی رو برام رقم بزنن... اینه که تصمیم گرفتم دوباره بلند بشم و خودم علیه خودم قیام کنم... اگرچه خیلی سخت ولی چاره ی دیگه ای نیست.
در مورد خواسته و آرزو هات هم ... ایده جونم تو میتونی هرچی دعا و آرزو داری با خدا درمیون بذاری فقط آخرش بهش اینو اضافه کن که خدایا من هیچی رو به زور ازت نمیخوام... اگه به صلاحمه آرزوهام و برآورده کن. اینجوری لااقل آرزوتو گفتی و این دیگه با خداست که برآورده اش کنه یا نه... از نگفتن که خیلی بهتر تره... تازشم خدا خودش گفته منو صدا کنید تا جوابتون و بدم... پس صداش کن عزیزم ... از اعماق وجودت صداش کن... حتی اگه امید و آرزویی نداری ازش بخواد دلت رو امیدوار و قلبت رو آرزومند کنه
از مشکلات نگو ایدی که دلم خینه

اوهوم... نمیدونم دقیقن چه تعبیری میشه کرد از این اتفاقات. فقط حس میکنم شاید بهتر باشه در بلند مدت بهشون نگاه کرد. اینطوری شاید اونقدرها که ما فکر میکنیم هم بد نباشن... کسی چه میدونه.
خوب اگر هی بخوام خواسته هامو محدود کنم و اما اگر بذارم واسش آرزو نکنم که بهتره. راستشو بخوای اینطوری بهم حال نمیده. دلم میخوست در دعا کردنم مثل یه پرنده آزاد بودم. اگر قراره توی قفس پرواز کنم یه گوشه بشینم بهتره تا اینکه بخوام توی فضای بسته قفس بپرم و به در و دیوار بخورم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد