برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

اصلن سرم شلوغ نیست که!

اصولن وقتی آدم سرش شلوغ میشه با کارهایی که باب میلش نیستن، کلی انگیزه پیدا میکنه واسه کارهای نامربوط کردن. خودمو عرض کردم. اگر بدونین چقدر سرم شلوغه. اینجا الان سگ می‌زنه و گربه می‌رقصه! (همین بود دیگه؟) توی این وضعیت ناهنجار کلی دلم می‌خواد کارای متفرقه بکنم! از شما چه پنهون حتی دلم خواست پست دری وری هم ارسال نمایم! ببین دیگه چه خبره سر کار!

آره جونم براتون بگه که رفتیم موهای گرام رو رنگ کردیم بالاخره! عجب رنگی! عجب رنگی!!!!!! البته من کاملن میدونم چه رنگیه اما خوب روم نمیشه بیانش کنم. دقیقن رنگ ؟؟؟؟؟؟ میمونه! حالا متوجه شدین؟ ولی جالبیش اینه که همه میگن بهم اومده رنگه و خیلی خوب شدم! البته من خوچحالم که رنگ مذکور بهم اومده. ولی ازون ورم یهو بهت برم می‌داره که آخه چرااااااااااا؟ چرا باید رنگی به سان ؟؟؟؟؟؟ به من بیاد آخه.

آره خواهر جون داشتم میگفتم رنگه خیلی بهم اومده. اینو دیروزم که رفتم کلاس زبان از نگاه بچه‌ها فهمیدم. یکی از همکلاسیهام وسط کلاس در حالی که داشت بهم لبخند میزد شروع کرد موهاشو کشیدن و سرشو به نشونه تائید تکون دادن. این یعنی موهات خیلی خوشگل شده مبارکه. منم تشکر کردم. البته من چون خجالتم میشد روسریمو کشیده بودم پائین که کسی زیاد موتو وجه نشه. اما انگار این رنگ کذایی اونقدر تابلوهه که از همون یه ذره موی بیرونم هم حسابی خودشو نشون داده.

آره داشتم می‌گفتم موهامو رنگ کردم... حالا خدا رو چه دیدی شاید به سرمون زد کارهای دیگه هم بکنیم. آره داشتم می‌گفتم اون شبی که موهامو رنگ کرده بودم خواب دیدم کامران/هومن یه جایی که اصلن یادم نیست کجا! کنسرت گذاشتن و منم دارم توی کنسرت واسشون می‌رقصم. به جان خودم عین خوابیه که دیدم. من چنان با شور و حرارت می‌رقصیدم که بیا و ببین. اونها هم هی میخوندن و هی میخوندن.

جدی نگاه کن... ببین یه رنگ مو چقدر جوگیرت میکنه که یه شبه خودتو در نقش یه رقاص حرفه‌ای فرض کردی و با کامران هومن کنسرت میدی بیرون. آره خلاصه خواهر جون الانه من پر از احساسم!

PS1: آره داشتم میگفتم این علامت سوالا رو که ردیف کردم یاد اون نوشته‌ی خواهر جونم افتادم. خواستم دوباره یادآوری کنم خیلی جالب و ابتکاری بود خواهر! یه موقه هایی دلم میخواد منم یه پست اون مدلی بذارم. البته یه طوری که جدی هیچ کی نفهمه چی نوشتم! :دی خلاصه اگر یه روزی نوشتم یه چیزی همین جا ازت اجازشو میگیرم.

PS2: می‌شه بگین تعبیر خوابم چیه؟!

PS3: من دیوانه وار موسیقی راک و رپ رو می‌دوستم. اینو گفتم (هر چند خیلی نامربوط) شاید بتونه توی تعبیر خوابم کمکی کنه!

نظرات 17 + ارسال نظر
بلوط یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ http://shaparak313.blogfa.com

سلامممممممم!
موبارکه دوستم موهاتو رنگ کردی ، هرچند که نمی دونم چه رنگی ولی فکر کنم اگه بلوند باشه بهت بیاد
یوزارسیفی باید ، تا خواب شما را تعبیر نماید!
جداً خوابت خیلی باحال بود. حیف که من تعبیر خواب بلد نیستم.
منم موسیقی راک دوست دارم ولی رپ روی اعصابم راه میره
خوب و خوش باشی خانوم

نه بلوط جون بلوند کجا و من کجا :))
حالا ما از کجا یوزارسیف بیابیم آخر؟

مورچه یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
تو که خوبه
من چند شب پیش خواب دیدم یه دختر زاییدم به صورت طبیعی
زایمان طبیعی . به دنیا اومدنش هم دیدم پر از خون و یه مایع لزج و موهای چسبیده من بغلش کردم . گفتم بوشریتش گفتند آب آماده نکردیم
خلاصه هیچ هم زایمانم درد نداشت
اسمش دخترم هم از قبل گذاشته بودم ایده
به جون خودم
نمی دونم چرا
نمی دونم چه تاثیری رو ذهن ناخوداگاهم داشتی
همون جا تو خوابم گفتم اه ین که اسم یکی از دوستای وبلاگیمه

ای جان من.................. پس خاله شدم تو خواب. تازه اسمشم اسم من بوده!!! اما خواب جالبی دیدی ها. دوست دارم بدونم تعبیرش چیه...
بچه رو هم که تنبلا نشستن! عجب آدمهایی پیدا میشنا ؛)

استعداد یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ

با کامران ازدواج می کنی... با هومن می رقصی.. برو موهات رنگ !!!!!! بکن...

راس میگییییییین؟ عجب تعبیری... اوا خاک عالم!!!! آقا کامران دعوام نمیکنه من با آقا هومن برقصم؟ :دی

من آزادم یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.man-azadam.blogfa.com/

چقدر حال میده واسه کامران و هومن رقصیدن

من ترجیح میدادم واسه کسای دیگه برقصم... ولی خوب بازم از هیچی بهترن!!!!!

سید محمد رضا برقعی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.mofid3.com

ارزش راک رو با رپ پایین میاری، وقتی کنار هم قرارشون می دی!

i see

نازلی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

ایده جون حتی رنگ موت توی نوشته هات معلومه خیلی کیف کردم که اینهمه پر انرژی نوشتی. موهات مبارک باشه به سلامتی.
عجب خواب بامزه ایی دیدی، شاید یه مهمونی بری که توش با آهنگ هومن و کامران برقصی البته نه به اون شدت . هر چی که هست خیره.
مراقب خودت باش عزیزم.

آره این تعبیر خوبیه. یه مهمونی برم که کلی برقصم. به تعبیرکننده امر میکنیم تعبیرررررررررررر کند!

مهسا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ http://citywithoutsun.blogfa.com

مبارکا
مهم اینه که بهت میاد مادرجان ایده

آره همین الان هم همکارم همینو بهم گفت!

zaq یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ http://zaq.blogsky.com

واقعا هومن و کامران یا هر چی که اسمشونه خدای راک و پاپ در آن واحد هستند!!
منتظر انتشار آلبوم جدیدیشان باشد!!
(حضرت یوسوف)

این الان تعبیر خواب من بود؟؟؟؟؟؟ من پس توی این تعبیر کجام؟ دهه نشد که!

خواهر جونو اینا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

به به، می بینم که خواهر جونم ، خوشگل شده ، یه سری باید بیام ببینمت ، ببینم چه تریپی به هم زدی .
عالی است. مبارکا باشه.من میدونم هر رنگی باشه ، بهت میاد .
کسب اجازه و اینام نمی خواد، شما هر جور خواستی میتونی پست بدی.کپی رایتم نزدی ، نزدی.من راضیم

ما که دوست داریم شما رو ببینیم! شما نیستین و اینا!
نه من بچه خوفیم هر کاری بکنم اجازشو میگیرم!

بهاره یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایده جونم اینا
خوفی؟
مبارکه مبارکه دوستم... مطمئنم کلی کلی خوشگل شدی... رنگ به اون قشنگی و چرا فقط نسبت دادی به میمون آخه؟ میدونی که میمون رنگهای مختلف داره اگه بخوای اینجوری بگی پس همه موهای قهوه ای یا دودی رنگ ... رنگ میمونی هستند! درصورتی که اینجور نیست... مثلا میگفتی خرمایی چه میشد؟ یا مثلا به قول اون همشهریه قوه ایه یواش یا تند یا فندقی یا ... بذار فکر کنم ببین دیگه چی میتونم بگم؟ آها بلوطی و ...
حالا اسمش موهوم نیست موهوم اینه که اون رنگ به تو اومده و خوشگلیت و دو چندان کرده
به جون خودم اگه تعبیر خواب بلد بودم میگفتم تعبیر خوابت رو... میدونی که من اصولا عاشق حرف زدنم ولی متاسفانه نمدونم چی میشه تعبیر خوابیت
از خودت مواظبت باش هوارتا:-*

نه از میمون خیلی بدتر بید... یعنی نمیدونم.به قول تو اصن موهوم نیست. به من چه اصلن.
عیب نداره... این خواب هچل هفت من به گمونم تعبیری نداره مادر جون:دی

زندگی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ب.ظ

مبارک میباشد این تغییر رنگ رخت البته رنگ مویت دختر....
نمیدونم گفتی رنگ به(کسره بوخون) زدی یا من حس میکنم رنگ بهی شده
به هر حال این تغییر رنگ یه حالی هم بهت داده گرچه خواب بوده ولی تعبیرش اینه که بازم از این کارا بکن مادر

بهی؟ به پخته یا خام؟ :دی
چشم. عجب تعبیری. کامران/هومن قضیه ش چی بید پس؟

اینموریکس یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام....حالا چه رنگی شده؟؟؟؟قرمز یا بلوطی؟؟؟؟سبز یا نارنجی؟؟؟؟

گزینه دو صحیح تر می‌باشد!!!!!!

zaq یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ http://zaq.blogsky.com

خوب خیلی تابلو هستش شما هم یکی از آلبوماشونو میگیری و با گوش کردن به آن دچار قلیانات جسمی میشوی!!
(نه میخواستی تعبیر خوابت بشه که میری پیششون و اونا هم عاشق شما میشن و با هزار التماس شما رو روی سن میبرند و ....!!؟)

او مای گاد. اوووووو مای گادددددد.

فاطمه دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام
یه نکته ای یادم افتاد.میگم یه دوستی داشتی که خیلی صمیمی بود ، قرار بود بیاد ایران.چی شد؟اومد؟

آره اومد. کلی هم خوش خوشانم شد... و بعد یه ماه هم رفت!

خانوم زیگزاگ دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ب.ظ http://Daily.30n.ir

از شام شب چیزی نگفتی آ

شام اون شبی که این خوابو دیدم؟ :دی راس میگیا...

مشی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

اولا" که ایدی الجیگر ! شغل جدید مبارک! حالا دیگه با هومن کامران می ترکونی؟؟
خوش به حالت که سرت تو کار شولوغه!‌من از سر خلوتی نمی دونم چه بکنم!!!!
خواهر جونتم مث خودته ها!! باحال می نویسه خواهر!

عجب! پس سرت شولوخه هااااااا؟ از افعال معکوس استفاده می‌کنی؟
خواهر جون خودمه آخه!!

بلوط سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ب.ظ

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد