برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

David Archuleta

نه خیلی حیفم آمد ازت ننویسم. دیشب این David Archuleta کولاکی کرد توی امریکن آیدل. به قدری زیبا می‌خوند که از شدت هیجان می‌لرزیدم. من که می‌دونم این David Cook لوس (لوص؟) و بیمزه می‌بره. همشم به خاطر اینه که قیافه‌ش بهتره و 25-6 سالشه.  ولی انصافن تو یه چیز دیگه هستی... هم کاراکتر داری هم صدا داری هم اینکه تازه 17 سالته. من که خیلی دوستت دارم. یو آر مای فیوریت! اینم Favorite Quote دیوید عزیز:  

You'll never be lonely if you learn to befriend yourself. 

 

حالا این آمریکایی‌های ظاهربین هی برن به اون Cook رای بدن!!!

نظرات 22 + ارسال نظر
مورچه یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام عزیزم
بله تهران بود
والله چون نمی خواستم عروس خیلی خودش را بیشتر از اینی که بود بگیره ازش آرایشگاه را نپرسیدم
اون ۱۰ ساعت نظر خانم داییم بود که خودش آرایشگره و عکس عروس را قبل و بعد از عروسی دید و اتین نظر را داد
۷۰ تومان هم فقط یه قلمش یه ۵۰ هزار تومان بود که یکی که خیلی جو گیر شده بود بهم داد

بابا خوچ به حالت. حالا دیگه هوای ما رو هم داشته باش دیگه! منم عروسی دعوت کن!

بهاره یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایده جونم اینا
خوفی؟
متاسفانه من ندیدم این برنامه رو
میگم عکس رئیس بابا رو بده جنازه شون تحویل بگیر! خودم میکشمش که هم جشن تولد بابا رو خراب کرد هم برنامه شب چله تون رو
ولی با این وجود امیدوارم دیشب بهت خوش گذشته باشه حسابی
از خودت مواظبت باش دوستم:-*

بهاره جون بابای من رئیس نداره... بدبختی ما هم از همون روزی شروع شد که هیچ کی رئیس بابای ما نبود!!!!!
مرسی... بدی نبود... دوباره نشستم دیوید نگاه کردم! :دی

بلوط یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام!
من که نشنیدم ، یعنی برنامه شو ندیدم...راک میخونه یا پاپ؟
این "لوص" شما ما رو کلی خندوند!

همیشه خوب و خوش باشی دوستم

برنامشو از ماهواره میبینم. البته ضبط شده است. یعنی در هر حال نتیجه اش الان معلومه و منم میدونم که اون یاور به خاطر قیافه ش برده مسابقه رو. دیوید راک نمیخونه. اون دیوید کوک راک میخونه.
پس لوس درسته آره؟ :))

شادی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://shadi1987.blogfa.com

هاااااااااا اینا چی بید من نوفهمم دیوید کی بید!!میلم رسید؟ دفعه قبل اشتباهی به میلاد زده بودمچه خبر ؟خوبی خوشی؟؟ نازی رو ندیدی؟ شب یادا خوش گذشت خانوم خوشگله؟

دیویدها دوتا هستن. دیوید خوبه و دیوید بده!!!! دیوید خوبه از همه بهتر بود اما دوم شد. دیوید بده بهتر نبود اول شد.
بله میلت رسید. ممنون.
خوبم. نازی رو ندیدم. نینا داره یک کم قلقلکم میده برم ببینمش. یه جورایی روم نمیشه اما چون میخوام نینا رو ببینم احتمالن روم رو یه کاری بکنم که بشه :دی میریم دانشگاه. میخوایم بریم ساندویچ بخوریم :))))

inموریx یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام....یلداتون مبارک باشه....براتون آرزوی سلامتی و بهروزی دارم...

ممنون. یلدا هم مگر مبارک میشه راستی؟

طنز متفاوت یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ http://pezeshk80.blogfa.com

ای بابا
نه این نه اون
فقط jason mraz
با این im yours _ش ترکونده!٬

وا! مگه میشه نه این نه اون؟ انگاری که بگید نه استقلال نه پرسپولیس!

zaq یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ http://zaq.blogsky.com

راستش ما هر چه آنتنمان را میچرخانیم جز این برنامه های بسیار کول وطنی چیزی نمیبینیم، حتی آنتن برقی خریدیم ولی با افاقه نکرد!!
ما مینشینیم و به برنامه ی بسیار سازنده ی ورزش و مردم نگاه میکنیم.

من زیاد اهل تی وی نیستم. چندتا برنامه محدود و دنبال میکنم. شما که دیگه کانالهای ام بی سی و دوبی وان رو میتونید بگیرید نمیتونید؟ همه این برنامه ها رو ازین کانالها میبینم من.

نازلی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

ما که ماهواره نداریم ما که گناه داریم خوب دلمون خواست نمیشه که همش یواشکی خونه مامانامون ببینیم تازه از شانسمون بگه و این برنامه رو اون روز نشون بدن.

چی بگم والا... اینها سایت هم دارن البته ها! اگر نت دسترسی داری میتونی سایتشونو ببینی خانوم.

سارا دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ق.ظ

نینا چه ربطی به نازی داره هووووووووم؟

ربط اون دوتا آدم با هم یه دوستی ناقابله! :دی

سارا دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ق.ظ

اگه شد منم میام اگه رام دادید اگه هم نه که هیچ

وا! رام دادین یعنی چی! من باید با نینا قرار بذارم. هنوز قرار نذاشتم چون نمیدونم مرخصی میتونم بگیرم یا نه. اگر اوکی شد خبرت میکنم.

بلوط دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ق.ظ

ما فقط هات برد داریم که به هیچ دردی نمی خوره...یه زمانی کانال های سوئیس بودن که کلی برنامه جالب داشتن ولی حالا...

آره این برنامه ها هیچ کدوم رو هات برد نیستش...

مشی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

حالا حرص نخور خواهر!! شعور آمریکایی ها نمی رسه دیگه!

آخه مگه میذارن آدم حرص نخوره مشی جان... ول کن نیستن! ... ها ... ها... ها! این جای خالیها فحش بودن اونوخ! :دی

یاسمن دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

والا به خدا خواهر جون!

دکتر پرتقالی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

خون خودتو کثیف نکن خواهر

:دی چشم!

زندگی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ http://onsetoflife.blogsky.com

کجاننننییی؟ نیستیاااا

هستم والا! همین جا

یاسمن دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

حرص نخور بالام جان

آخه نمیدونی که! آخه ندیدیش که!!!!! :))

فاطمه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

من این برنامه رو نمی بینم.

مادر جون عیب نداره!

بهاره سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ

من قدر //تو// رو می دونم:-*

:*

ماری چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ق.ظ http://miryaam.blogfa.com


من هم با رج کردن الکی تو موافقم !!

آهان. سه ساعت فکر کردم منظورت چیه. تازه دوزاریه افتاد :دی

میم ح میم دال چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ق.ظ http://khattesefr.blogspot.com

سلام،

من نمیدونم شما! چرا هر پستی من دوست دارم کامنتاشو میبندی :دی خلاصه در راستای پست بعدی درباره شما و تو. خیلی من رو یاد بخشی از کتاب بار دیگر شهر که دوست میداشتم نوشته نادر ابراهیمی انداخت که فکر میکنم ازش لذت ببرید.

---------------

میان بیگانگی و یگانگی هزار خانه است. آنکس که غریب نیست شاید که دوست نباشد. کسانی هستند که ما به ایشان سلام میگوییم و یا ایشان به ما. آنها با ما گرد یک میز مینشینند، چای میخورند، میگویند و میخندند. شما را به تو و تو را به هیچ بدل میکنند. آنها میخواهند که تلقین کنندگان صمیمیت باشند. مینشینند تا بنای تو فرو بریزد...

چقدر قابل تامل بود این نوشته... وقت یاری کنه میخونم اون کتابو. نکته جالبش واسم اینه که هستند آدمهایی که به همون فکری پرداختن که ذهن تورو مشغول کرده و من این قضیه رو جدیدنها زیاد میبینم. یعنی یه فکری ذهنمو مشغول میکنه بعد توی یه کتابی یا از دهن کسی میشنومش.

مورچه چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ

خیلی توها هستند که گاهی برای عشق و احترام بیشتر شما می شوند . اونم خوبه .
خیلی شماها هستند که از هزار تا تو بیشتر ارزش دارند
ولی اگه شمایی این قدر کند رابطه اش باهات پیش رفت که هرگز تو نشد چی ؟ که اگه تو می شد شاید همیشه تو می موند چی ؟

روی اگر ها حساب نکن. آدم باید بتونه درست و به موقع تصمیم بگیره. کسی که میتونه تو باشه و آدم به اون مرحله ای رسیده که تو اش قلمداد کنه دلیلی نداره شما بمونه. اگر شما موند اشتباه ماست...

سارا _سیندرلا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ

باز تو کامنت دونی رو بستی

باز باز باز... :دی خوب یه موقه هایی دوست دارم بسته باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد