برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

dont know if it is indifference or just a pretending

نشستم پای کامپیوتر و به گونه‌ای کاملن هیستریک سرچ میکنم و سرچ میکنم... همش دنبال یه چیز بهترم... هر جایی رو که گیر میارم گو اینکه خیلی هم اوکی باشه باز دوباره یه چیزی تو وجودم میگه بیشتر بگرد... چشمامو ریز کردم و دونه دونه میخونم و میرم جلو. تلویزیون روشنه. صدای تو میاد دوباره. یه مصاحبه دیگه... به نظرم داری غلو میکنی. حرفهات خیلی هم نمیتونه درست باشه. یهو به خودم میام. خدایا چقدر راحت داشتم به چند و چون گفته هات فکر میکردم و نقدشون می‌کردم. یهو دلم می‌گیره. حس می‌کنم چقدر باید توی زندگی سخت و قوی بود. به نفع زندگی چیزهایی رو باید فراموش کرد. گاهی وقتها هم برای فراموشی انگار باید یه تیکه از وجودتو بکنی و بندازی دور...غافل ازینکه همین تیکه تیکه هایی که میندازی دور یه جورایی همون زندگی تو ان...    

یهو به خودم میام و خودمو دعوا می کنم. بعدش دلم واسه خودم می سوزه. کاش با خودم مهربونتر بودم.

تو این تعطیلات هوارتا SOP خوندم. فارسیش میشه بیانیه هدف یا چیزی تو همین مایه ها. چندتاشون به نظرم خیلی جالب اومدن. گفتگو نداشت که توی مسیری که انتخاب کرده بودن آدمهای موفقی بودن. نکته جالب دیگه ش این بود که نمونه های درست حسابیش کاملن توسط خود اون آدم نوشته شده بود. یعنی کپی برداری نشده بود از کس دیگه ای. بخشی از گفته های یکیشون که به نظرم از همه جالبتر بود و اینجا می ذارم:   

I think if a system and its structure is understood, its behavior may be controlled in the desired way. Great thinkers are those who understand the world and can anticipate what is gonig to happen. Sometimes the correlation between their anticipation and the real future becomes so high that I doubt whether they forsee or they are making the future.  I am one that seeks to be shaping the future through understanding the real world deeply. 

نظرات 6 + ارسال نظر
اینموریکس جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

حالا چی داشتی سرچ میکردی؟؟؟؟راستشو بگو

واقعن نفهمیدی؟ تابلو بود که! البته خوب از یه دانشگاه ------ بیشتر از اینم نمیشه انتظار داشت! آخه من چی بگم دیگه...
:دی

امیر جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

athena جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://under-line-of-life.blogfa.com

اولللل!
البته امیدوارم اول شده باشم!
آخ جون اپ !
دلم واسه یه اپ لک زده بود!!
از این حرکات هیستریک منم زیاد انجام میدم! دعوا کردن خودم هم که تا دلت بخواد...
الان یه جوری ام ! یه جور عجیب!
با این نوشته هه هم موافقم .آینده رو واقعا باید خودمون بسازیم.البته منکر نقش خدا در بهتر شکل دادنش نیستما ....
شادزی یا حق

جدی؟ من اگر می‌دونستم شما دلتون آپ میخواد یه عالمه می‌نوشتم! اونوخ مجبورتون میکردم در مورد همش نظر بدید :دی
اونوخ الان چه جورید؟ البته ازون اموتیکونی که ارسال نموده اید کاملن مشخص است که یه جور بامزه ای هستید و ما خوشمان می آید ازین جور بامزه بودن!
گناهی خدا که باید گنده کاری های ما رو هی راست و ریست کنه!

نازلی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

ایده جون چقدر خوب میتونی حالتهای چند لحظه ات رو توضیح بدی من اگه بمیرم هم نمیتونم این کار و بکنم.
منم دلم برات سوخت که اینهمه به خودت سخت گرفتی دوست قشنگم.

مرسی نازلی عزیز. ممنون که دلتون واسم سوخت. یه موقع هایی میچسبه!!

زندگی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ http://onsetoflife.blogsky.com

ایده جونی بیشتر از سوات ما مینوسیااااا
به هر حال دوست من زندگی زندگیه یا باید بسازی یا باید بجنگی ولی در آخر این نیز بگذرد

اوا. عزیزم چرا؟ آره دیگه... زندگی نیز بگذرد.

میم ح میم دال یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ق.ظ http://khattesefr.blogspot.com

اهم اهم...
این جملات حکیمانه نه اینکه قشنگ نباشه... خیلی هم هست ولی اس او پی معنیش یک چیز دیگه هست. یکم با اساتید اینور آبی آشنا بشوید متوجه میشوید خیلی شاعر نیستند :دی

حالا این را بابت توی ذوق شما زدن نگفتم. میگم یعنی کلا بیشتر باید در باب ریسرچ و این حرفا باشه... و حرف حساب علمی باشه نه شاعرانه.

اگر کل متن این مدلی باشه حرفتونو قبول دارم قطعن فایده ای نداره. ولی این یه تیکه کوچیک اون اس او پی بود. کسیم که نوشته بودش مدال طلای ریاضی داشت و واسه دانشگاه ام آی تی هم فرستاده بودش. البته با این آدرس ایمیلی که شما گذاشتین دیگه من رسمن حرفی برای گفتن ندارم. اونجا هم دست کمی از ام آی تی نداره!!!!!! :دی
اونوخ اون cs اش یعنی چی؟ computer system? راستی من دو تا از دوستام اونجا درس میخونن. نینا و نازنین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد