برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

۹

خدمتتون عارض بشم که واسه سوزوندن دل شوما و اینکه به یقین برسید من عجب جای خوبی کار می‌کنم همانا برنامه‌ی غذایی شرکت رو در ادامه واستون می‌ذارم:

شنبه                 زرشک پلو با مرغ/ خوراک گوشت

یه‌شنبه              قیمه/ ته چین مرغ

دو شنبه            کوفته تبریزی/ کباب نگینی

سه شنبه          ماکارونی/ خوراک کتلت

چارشنبه            نون پنیر سبزی

به رمز و راز این جدول هیجان انگیز پی بردید یا توضیح بدم؟

شنبه که ما زرشک پلو با اون مرغای افتضاح رو میل کردیم بقایاشو جم می‌کنن و باهاش واسه یه شنبه واسمون ته چین درست میکنن چه ته‌چینی! خوراک گوشت چرب و چیلی شنبه رو که از له و په کردن آبگوشت روز جمعه‌ی سرآشپز حاصل شده، هیش کی نمی‌تونه بخوره... بنابراین گوشتاشو جدا میکنن باهاش قیمه میپزن واسه یه شنبه.

قیمه‌ی یه شنبه رو که هیچ کی نمیتونه بخوره جمع میکنن میریزن تو چرخ گوشت و قاطیش برنج چسبناک ته‌چینای یه‌شنبه رو هم اضاف میکنن میشه چی؟؟؟؟؟؟؟؟ کوفته تبریزی دوشنبه. از حق نمیگذرم خدایی... نفری یه دونه آلو خورشتی تازه به کوفته هه اضافه شده! بقایای گوشت چرخ کرده‌های حاصله از ته مونده‌ی قیمه رو هم قاطی دل و روده گوسفنده میکنن و روش هم از تیکه مرغای اضاف مونده ته چین میچینن و میشه چی داداچ؟ کباب نگینی!!!!

کباب نگینی رو که هیش‌کی نخوره دوباره میریزن تو چرخ گوشت و حاصلش میشه مایه ماکارونی... البته رب تازه هم بهش می‌زنن! کوفته تبریزی هم مجددن چرخ شده و میشه خوراک کتلت که البته 4پره خیارشور کنارش گذاشتن شیک بشه!!!

معمولن در طول یه هفته تمام این آشغالها هرچقدرم که همکارا همکاری نکنن تو خوردنش، تمام میشه... واسه همینم چارشنبه ها واسه اینکه معده همکارای محترم یک خورده استراحت کنه به خوردمون نون پنیر سبزی میدن که البته زحمت پاک کردن و شستن سبزی‌ش رو هم خدماتیای محترم شرکت میکشن و بیسیار بیسیار تمیزه. خدماتی که میگم همونایی که دسشویی ها رو میشورنا!!!!

خوب دیگه... وای نستین منو نیگا کنین برین به درگاه خدا شکرگزاری کنید و دو رکعت نماز شکر به جا بیارین که حال و روزتون این نیست!

PS1: این نوشته مال خیلی وخ پیشاست. یادم نمیاد چی شد که نذاشتمش اینجا. خوبه که بود چون اصلن حس نوشتن ندارم.

PS2: حالمان خوب نیست... هر چه خیال پرداخته‌ بودیم به باد فنا رفته است... تمام آنچه که در پی‌اش بودیم یک شبه به جایی رفت که عرب در آنجا نی نینداخت. دیگر نمیدانم برای زندگی‌ام چه برنامه‌ای بریزم که مطمئن باشم به دیوار اصابت نمی‌نماید. البت تمام قضایا تقصیر خودمان است. بی چون و چرا. اکنون نیز خوش داریم به گوشه‌ای پناه برده و کنج عزلت عزیزمان را بچسبیم و به آهنگای ساسی مانکن گوش فرا داده و فکر کنیم که چه گلی بر سر بگیریم.

 PS3: یه رکورد چت واسم به جا موند. از ساعت 10 اینطورای شب تا  2.5 صبح. چت سختی بود. چون صبح که از خواب پا شدم، مامانم با دیدن قیافه‌م دو برابر سهم هر روزم واسم تغذیه!!!!! گذاشت! :دی

نظرات 28 + ارسال نظر
رانا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ http://paintinggallery.blogfa.com

شاد باشید

اگر به نقاشی هم علاقمند دارید سری به وبلاگ من بزنید.[لبخند]

والا هیچی ازش سر در نمیارم.

من آزادم یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.man-azadam.blogfa.com/

وای دقیقا با این نوع غذاها آشنا هستم لیست غذای اداره ما هم دقیقا اینطوری بود البته الان دیگه پولشو میدن...اما خوردن غذاهای اداره واسه من خیلی مزایا داشت اینکه من وقتی استخدام شدم 62 کیلو بودم اما بعد از یک سال کار کردن تو اداره و تناول غذاهای لذیذش شدم 52 کیلو ....رژیم از این بهتر

خواهر جون من برعکس بودم. منم با ۶۲ کیلو رفتم سر کار بعد یه مدت دیدم ای دل غافل ۷۲ کیلوام... اخه بالاخره از گرسنگی مجبوری اون غذاها رو بخوری. بازم دم تو گرم!

میلاد یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام !
اینا رو که نوشتی یاد غذاهای دانشگاه افتادم. امروز داشتم برای دوستم توضیح می‌دادم که ما برنامهٔ غذایی‌مون چه شکلیه. :دی
چه چتی بوده دیشب! حداقل یه outcome خوبش این بوده که سهمیهٔ تغذیه‌ت افزایش یافته. :دی

سلام ای برادر بسیجی. اون روزی که اومدم دانشگاه رفتم جلو این دستگاه شارژ کارت غذا وایسادم و هی نگاش کردم. یاد حتی اون هم به خیر... راستی جوجه کبابم به لیست غذاهاتون اضافه شده. زمان ما نبود. باکلاس شدید خوب.
ایشالا که خوبترین outcome اش این نبوده باشه :دی در ضمن آقا میلادی که ما شناختیم اهل غذا و اینجور چیزا نیست که! پس هی اداشو در نیار! :دیییییی

بهاره یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایدی جونم اینا
خوفی؟
اگزکتلی برنامه غذایی ما هم یه چیزی تو همین مایه هاست منتها با این تفاوت که ما جوجه کباب هم داریم... منکه اصلا نمی تونم از غذای اداره بخورم چون خوردن همانا و یه هفته معده درد گرفتن هم همانا.. لامصبا نمی دونم چی تو غذاشون میریزند که حتی جوجه ی خالیشونم آدم میخوره معده درد میگیره شده
جریان به دیوار خوردن برنامه ها هم ... نگو که دلم خینه من از تو بد ترم
آهنگای ساسی مانکن رو تو جواب داد؟ یعنی منم برم گوش کنمشون؟
از خودت مواظبت باش دوستم:-*

ماهم داریم جوجه... البته شاید هر هفته نه. فردای جوجه کبابم ته چین داریم! که ته مونده جوجه های خامو بندازن تو ته چین! البته روز ته چین اون جوجه ها دیگه پختن به سلامتی!
هی... راستش اون ساسی مانکن رو خالی بستم! جهت بامزه شدن غرغرهام بود که به خواننده ها فشار نیاد! البته در کل هم انگار نمینوشتم هم فشار نمیومد:دیییییییی

مشی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

سیلام ایدی جونم! آی می حالم با این نظراتت برا پستام! آی دوسشون دارم! من که عمرن نماز شکر بخونم! چون اداره ما ازین بدتره! همیشه تو خورش بادمجوناش مو پیدا می شه! کباب کوبیده هاش مث سنگه! جوجه هاش همیشه نپخته س! با خوردن اینا معده م خیلی ضعیف شده و از هر چی جوجه کبابه عقم می گیره!!!!!!!!زیاد تهنا نیسی ! غذاهای ما هم همین کوفته!!!!!!!!!

واییییییییی مو! مامان نه!!!!!!!!!!!!! آییییییییییییییییییی.... من الان میرم نماز شکر میخونم! همین الانننننننننننننننن!
راستی همینجا اجازه میگیرم ازت که به اون نوشته آخرت لینک بدم توی پستهام. خیلی دوستش داشتم آخه. :)
ایشالا که تنها باشم لااقل درین یه مورد... خدا به داد هممون برسه!!

ماری یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ http://miryaam.blogfa.com

اینها با این همه خلاقیت ..خوبه به عنوان مخی ،مغزی،چیزی ندزدینشون!

نمیشه حالا ترتیب اثری داد که بدزدنشون؟!!!

پیرهن پری یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ http://pirhanpari.blogsky.com

اولی که دیدم اون لیسته رو تو دلم گفتم:به چه خوش به حالشونه اینااااااااااااااااا
ولی خ بقیه اش رو که خوندم به عمق فاجعه پی بردم !
واقعن خدا بهتون صبر بده !
ولی عجب اینا رو به هم ربط میدن آ ، عجب مخی دارن واقعن ، و اینکه اگه این همه زحمت یکه واسه تبدیل اینا به هم میکنن رو وقت بذارن واسه یه پخت از قبل تعیین نشده واقعن نتیجه ی بهتری خواهد داشت -الهی آمین-

ممنون! شما هم از خدا واسه ما صبر بخواین! :دی
بله خیلی مخشون قویه! خیلی هااااااا! اینم حرفیه... ماها کلن خلاف بیشتر بهمون میچسبه!

علی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ق.ظ http://siakia99.blogfa.com

هی این دولت مهرورز به شما عادلانه غذا بده هی شما غر بزنید....این شکم چی خورد که گفت خوردم؟!!....یه کمی به معنویات فکر کنید آخه!!

واقعن ها! من اصلن یاد مهرورزیاش نبودم. اصن توبه کردم حاج آقا!!!!!
ما رفتیم به معنویان فک کنیم حاج آقا! :دی

بلوط دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام ایده خانوم! خوبین؟ من بار اوله که میام اینجا ولی امیدوارم از این به بعد بیشتر بیام
میگم با این غذاهایی که به خوردتتون میدن نمیشه با خودتون از خونه غذا ببرین؟ آخه غذای بد و بدمزه که اشتهای آدمو کور می کنه
می تونم هم دعا کنم که شرکتتون بودجه بیشتری واسه غذا بذاره یا لااقل اینکه آشپزش عوض بشه
شاد باشین

سلام. ممنون که سر زدین.
آخه میدونید غذا از خونه بردن سخته. هر روز مامان جان باید به زحمت بیفتن یه چیزی شب درست کنن که برای نهار من قابل بردن باشه... آخه ما معمولن شام رو خیلی سبک میخوریم. خوب ما اونقدر گشنمونه که بارها با وجود بدی غذا بازم خوردیم...
بله اون هم دعای خوبیه!

مشی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

خواهش می شه ایدی جونم! از نوشته آخرم لینک بزار تو نوشتت! هر جور دوس داری!

آخ جین!

نازلی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

ایده جون نمیتونی خودت غذا ببری . ما هم از این غذا خل خلیها داریم ولی خودمون غذا میبریم و گرم میکنیم . اگه یه مدت طولانی آدم از این غذاها بخوره که معده درد میگیره حتما خیلی هم چرب هستند.

نه غذا بردن سخت بید... چرب که نگووووووووو.... افتضاح....

omid1977 دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:31 ب.ظ http://omid1977.blogfa.com

خب برای همین من کشوی میزم پر از خوراکیه و میوه است بالاخص سیب !!!

من سیب نمیتونم اصلن! مامانم هر روز تو سبذ تغذیه ام سیب میذاره من نمیخورم. اونوخ سیبا رو آخر هفته جمع میکنم برمیگردونم خونه! قیافه مامانم دیدنیه!

omid1977 دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ http://omid1977.blogfa.com

تو هنوزم از مامانت میخوای برای تغذیه بزاره تو کیفت !!
نا امید شدم ازت !!

به خدا من نمیخوام :( امروز اصرارررررررر که واست کیوی هم بذارم! میگم مادر من نمیخواد... نمیتونم بخورم... آخرشم اصلن به حرفم گوش نداد تو سبدم دوباره یه خیلی میوه من جمله کیوی گذاشته فرمودن.

شادی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ق.ظ http://shadi1987.blogfa.com

غذاتون خوبه به خدا شکر کن غذای دانشگاه ما به گربه ها میدیم نمی خوردن
چه خبر ؟ خوبی تو خانوم خوشگله؟ دوستت اومد؟

دوستم هفته بعد میاد...
غذای دانشگاه هم خاطره ای بود واسه خودش!

زندگی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ق.ظ

غذاهای شرکتتون منو یاد غذاهای سلف دانشگامون انداخت یه روزش کباب کوبیده بود که تازه منت هم میزاشتن کباب دادیم ولی باقیمونده نون خشکای دانشگاه رو خیسونده بودن و با سویا چرخ کرده بود راستی پیاز هم داشت بعد زده بودن به سیخ شده بود کباب کوبیده اعلا
ایده جونی همیشه همینه اونی که آدم میخواد نمیشه
رکوردت همین بود؟؟؟ پس هنوز اول راهی دخترم

وای نگوووووووو...... یاد کوبیده های خودمو افتادم...
جدی؟ رکورد کمی بود پس؟ :دی خوب من هنوز اول راهم به قول تو!

omid1977 سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://omid1977.blogfa.com/

عذر بدتر از گناه !؟؟
سبد یا زنبیل؟؟
نکنه تو شنل قرمزی هستی ؟؟‌

نه همون سبده! :دی

مشی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

تو کجایی ایدی؟؟ من آپیدم؟؟ پیچوندی رفتی مسافرت؟؟؟

من هستم. میام پیشت دوستم....مسافرتم خبری نیست که :دییییی

خانوم زیگزاگ چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ http://Daily.30n.ir

منم رو غذا فوق العاده حساسم... الانم با تعریفاته تو خیلی راحت میتونم دیگه از سلف دانشگا تغذیه کنم!!!!

آره مادر جون. برو بخور خداتم شکر کن!!!!!!

بهاره چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

دخملم آپ کن دیگه!

آخه چی بنویسم که خلق خدا را خوش آید؟

مشی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

قرار بود تو این آپ بعدیت به نبشته من لینک افاضه فرمایید ایدی الملوک! پس چه شد؟

بذار آپ بکنم! من از اون نوشته تو نمیگذرم مشی جونمممممم!

omid1977 چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:29 ب.ظ http://omid1977.blogfa.com

من دارم میرم مسافرت اما آپیدم

بله آپتونو خوندم. پرسشنامتون فوق العاده بوددددددددددددد! یعنی مردم از خنده.... عالی بود!

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ

من نیستم اما وبلاگم پذیرای شماست

لطف دارید جناب.

علی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

شرکت اینهمه به فکرتونه که اضافه وزن پیدا نکنید! ناشکری؟!
این چت چیه تا نصفه شب مشغولش بودی؟! کار بدی که نیست؟!

عدم اضافه وزن کلن شامل حال من نمیشه متاسفانه... من همیشه در حال رشدم :دییییییی
چت از اون چیزایی نیست که دکترا ازش سر در بیارن. مثل رانندگی!!!!!!!!

دکتر پرتقالی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

اصلا به فکر مسمومیت نباش من توی گذاشتن سوند معده خیلی حرفه ای ام .زیر ۱ دقیقه میگذارمش پس با خیال راحت غذای سرآشپز بخورو به دیگران هم توصیه کن

:دی نه دیگه الان که تو گفتی خیالم راحت شد... :دی
مامانننننننننن... من از چیچی معده میترسم!!! کمک!!! :دی

inموریx چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

Es ist besser als gar nichts ...Wir tun unser Job ohne essen einige Tage ...Sie sind so glücklich, die etwas zu essen ....Warum sind Sie nicht ok?....warum Sie fahren möchten, goosheie ozlat?.....wenden Sie sich bitte mit meinem Abendessen vor gooshe ozlat

vielleicht sind Sie richtig. Aber dann konnen Sie zum SteakHause gehen und eine gute Steak essen!!! :D
nicht mals bin ich nicht ok, jede Tag bekomme ich immer schlechter! ich habe verstehen dass eben Gooshe Ozlat macht nichts gar wann Sie viele viele Stoff zum denken haben.
So wann wollen Sie mich zum abendessen? Wenn denken Sie ich , dich einladen wollen, Sie haben falsch gedacht!!!!!!!! :دی

فاطی بلا پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ http://delakam20e.blogfa.com

سلام خانومی. چهقده با غذاهای تو شرکت کیف میکنینااااااا

ساسی مانکن و کنج عزلت؟؟؟

خدایا حالا دارم به درگاهت شکر میکنمااااا.اما این خواهر جونم رو هم از غذا ها و این وضعیت نجات بده و عاقبتشو ختمه به خیر کن.

قبول دارم که چندان به هم جفت و جور نمیشن... اعتراف هم میکنم که صرفن برای بالابردن میزان نمک متن ازش استفاده کردم!

athena پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ http://under-line-of-life.blogfa.com

سلام..
اوه اوه! چه شود.....
کنج عزلت گزیدن هم برای ما تکراری شده است...حتما خیری چیزی درش هست که به دیوار اصابت میکنه ...
شادزی
یا حق

بله... ناراحتی منم از همینه.

حسین پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.tablighat-tablighat.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز :
سیستم کسب درامد وبمسترها به ازای هر کلیک 700 ریال
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید .
با تشکر
........................................................................................................
چنانچه دارای سایت یا وبلاگ هستید می توانید با عضویت در سیستم اکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 700 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شمابه ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد