برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

خوشحالی و سوال

خوب من امروز خیلی خوشحالم. دلیلی هم نداره ها... یعنی داره ها! من ارتقاء شغلی گرفتم! و خوشحالم. خوب وقتی ناراحتم میام اینجا دق و دلیمو خالی می‌کنم چرا وقتی خوشحالم نیام ابراز نکنم؟!! اینه که اومدم و این خوشحالی رو ثبت کردم. خدایا شکرت!!

راستی یه سوال ازتون دارم. به نظر شما یه مدیر میانی توی یه شرکتی مثل سایپا (مثلن) چقدر ماهیانه حقوق میگیره؟! یعنی نُرمش چقدره؟ (اگر تخمینی تو ذهنتونه جواب بدین لطفن)

پ.ن. فکر کنم نوشتن این دوتا مطلب پشت هم یک کم گنگ کرد جریانو. من نه سایپا کار میکنم و نه میخوام برم اونجا! مدیر میانی هیچ سازمانی مشابه سایپا هم نشدم در اثر این ارتقا!!! کلن جریان این سوال یه چیز کاملن مستقل بود از مطلب ارتقا و اینا!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
علی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.mylostdreams.com/

تبریک میگم و امیدوارم که همیشه موفق باشید و به اون پله های بالاتر هم ارتقاء کنید. در مورد حقوق ادارات اطلاعی ندارم ولی یادتون باشه که هر چی بهتون پیشنهاد کردند باز هم کمه. بیگید بیشتر میخوام.

ممنون. ایشالا. والا کاش من قرار بود مدیر سایپا ببشم. نه واسه ما ازین خبرا نیست دوست عزیز

شادی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ http://shadi1987.blogfa.com

وایییییییییییی سلام خیلی خیلی خیلی..... خوشحالم تو لیاقتشو داشتی یعنی لیاقت بهترین چیزها رو داری

وای خیلی خوشحالم به خدا انگار خودم ارتقا شغلی گرفتم مبارکه مبارکه
یادت باشه منو دیدی به خاطر این ارتقا شغلی یه ناهار بهم بدی باشه؟ شام نه هاااااااا ناهار چون من شام نمی خورم معمولا

اخه تو اصلن غذا خوردن بلدی که از من نهار و شام میخوای؟ ماشالا لب به هیچی نمیزنی. من نمیدونم تو از باد هوا زنده ای؟ اما نهارم میدم بهت! گرچه میدونم سهم تورو هم من باید بخورم!!!

امیر یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ

bah bah tabrik migam
man soor mikham mohandesss, badesh ham bastani. ishalla modir amel beshi ma ro ham estekhdam koni....

man nemidoonam shrkathaye inshekli cheghadr midan vali to sherkate ma hodood 2.5-3 million toman. inam mobarak bashe
pas soor shod 2ta.
rasti booghe xantia yadet nare. harvaght zadi yade manam bash
;)

مرسی ممنون. من بوق زانتیام کجا بودم مهندس... مدیرم نشدم که بخوام کسیو استخدام کنم... حالا ایشالا ۱۵ ساله دیگه که مدیر شدیم شما رو هم در نظر میگیریم.

ال - وای یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ

اولن مگه ما ارتقاء می گیریم میایم جار بزنیم!؟‌
دومن من با یکی از اونها دوستم ... حالا اگه خواستی رقمو بگم بگو مبلغ خالص و پاک حقوق را می خوای یا دریافتی رو .... چون خیلی رقم هاش با هم تفاوت داره!

منم جار نزدم. من از غمهام مینویسم دوست داشتم از شادیهامم بنویسم.
خواستم که پرسیدم دیگه. اگر یه رقم کلی هم بنویسید خوبه.

نازلی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

ایده جون مبارک باشه به سلامتی.
یه چیزی بین یک میلیون تا ۲ میلیون بستگی به سابقه طرف هم داره. تو شرکت ما که اینطوریه که البته شرکت تقریبا شبیه سایپاست.

مرسی فکر کنم همینطور باشه که گفتی. راستی خودت خوبی؟ بهتری؟

ال - وای یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:39 ب.ظ

اولن من شخصن مشکل پی نوشت برام ایجاد نشده بود.
دومن تحصیلاتش فوق هست ... چون تحصیلات هم رتبه داره! حقوق ثابتش ۴۲۵ تومن و دریافتیش بین ۹۰۰ تا ۱ تومن هست!
با ۲ سال سابقه ی کار

چه خوب! ممنون.

شادی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ http://shadi1987.blogfa.com

هندس چرا ماشین نمیگیری ؟ بیا ماشین بگیر جون من حال می دههههههههههههههها

راستی ناهار هم میخورم به شرطی که یه رستوران چینی یا ژاپنی باشه خیلی کم توقع ام نه؟

خانوم خانوما ماشینم کجا بود! من ماشین سواری بلت نیستم آخه!!!
اخه غذای ژاپنی و چینی هم خوردن داره؟ سلیقه غذائین به کی رفته؟ به پدر اوشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ

امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشی.

ممنون. اما چرا نه اسمی نه آدرسی؟

علی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ب.ظ http://siakia99.blogfa.com

پس شیرینی اش کو؟

ها؟! شیرینی چیه؟ من کیم؟ من کجام اصلن!!!!

علی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ق.ظ http://medicineman.persianblog.ir

تو فکر کردی من نمیدونم غیرارگونومیک چیه که توضیح میدی؟!
بدون شیرینی( مجاز از شام یا ناهار!) هیچ فایده نداره!
2-3 تومن
آخرشم اینکه مبارک باشه

خوب پرسیدی توضیح دادم. اگه میدونستی که نمیپرسیدی!!!
من بچه ناف اصفونم داداچ! عمرن ازین چیزا پیاده شم!
ممنون

بهاره دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایده جونم اینا
خوفی؟
بابا مبارکهپس شیرینیش کو جان من؟ این خبرای خوف خوف و که بی شیرینی نمیدن امیدوارم روز بروز همینجور پلکان ترقی و طی کنی و بری اون بالا بالاها
از خودت مواظبت باش دوست جون

مرسی مرسی مرسی............. ایشالا شما هم همیشه موفق باشی عزیز دلم...

اینموریکس دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام...به به ایده خانم...تبریک میگم...امیدوارم که پله های ترقی رو یکی یکی طی کنید و همیشه شاد و پیروز باشین...
خوب پس خدا رو شکر یه شام یا نهاری باید دعوتتون کنیم و خیلی جدیتر بهتون تبریک بگیم.......
راستشو بخوای نه ما مدیریم ..نه دوستامون مدیرن...اصلا به ما اینجور وصله ها نمیچسبه...ما فقط به مملکتومون میخوایم خدمت کنیم حالا توی هر پوزیشنی که باشیم ....

ممنون.
بله. راستش من شرمنده شدم اصلن!!! برم به مملکتم یه خدمتی بکنم تا پشیمون نشدم و وقت نگذشته.

دخترک سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ب.ظ

پروردگار



سلام ایده! وقت بخیر:)

راستش فکر می‌کنم حدود ۱.۵ تا ۲ تومن باشه! البته رابطه مستقیم با بند پ طرف و سابقه و مدرک تحصیلیش هم داره ..... ولی خوب همون بند پ از همش مهمتره!

ممنون. فکر کنم تخمین درستیه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد