برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

تو فکر من چی میگذره...

برای من، هدف تو یه رابطه لازمه اما کافی نیست. ممکنه با کسی رابطه ای رو با هدف مثلن ازدواج آغاز کنم. اما اگر اون آدم در مقاطع مختلفی ازون رابطه ازم خواستگاری کنه قاطع بگم نه! برای من، مهم اینه که این رابطه "بتونه" به جایی ختم بشه. اما اینکه "واقعن" به اون هدف برسم مهم نیست. اصلن شاید نخوام. فقط اون هدف "باید" باشه. همین.

با دوستی حرف میزدیم... میگفت یه نشونه ای که میشه ازش فهمید پسری دختری رو میخواد اینه که به اون دختر هدیه بده. من به این قضیه خیلی اعتقاد دارم.

همیشه فکر میکردم خانومایی که با مردای کچل ازدواج میکنن، یا مجبورن ازدواج کنن یا به خاطر پول طرف زنش شدن. خوب دلیلی نمیبینم که بگم طرزفکر درستی نبوده و دلیلی نمیبینم که بازم بگم متوجه شدم اینطوری نیست  و اصلن ضرورتی نداره که این بحثو ادامه بدم!!!

اینجا که مینویسم، "بعضی" وقتا توی ذهنم مخاطبین خاصی وجود دارن. "بعضی" وقتها ممکنه فقط به یه نفر فکر کنم و برای اون بنویسم. این آدمها یا مخاطبین خاص (که هر دفعه هم یکی میتونه باشه) لزومن اینجا رو نمیخونن. حتی شاید ندونن من جایی چیزی مینویسم. "بعضی" وقتها هم مخاطب نوشته هام اینجا رو میخونه. اما شرط میبندم به ذهنشم خطور نخواهد کرد این ایده ای که این نوشته رو اینجا گذاشته در تمام طول مدتی که مینوشته داشته به اون فکر میکرده و یا با اون حرف میزده.

کشف کردن "یه سری" آدمها واسم لذتی داره عجیب! یه موقع حس میکنی دوست داری کسی رو بیشتر بشناسی یا ابعاد وجودیشو بیشتر بالا و پائین کنی. این حسه در مورد "یه سری" از آدمها واسم پیش میاد. اما تجربه بهم ثابت کرده نتیجه کشف هویت اون آدمها خیلی شگفت انگیز نیست. واسه همینم جدیدنا حواسمو جمع کردم و خیلی خودمو درگیر کشف آدما نمیکنم. فک کن... مواجهه و تعامل با آدمایی که واست مثل یه هندونه دربسته میمونن خیلی قشنگتره!

پ.ن. اول: مطمئنم که تصمیم درستی گرفتم! اما دلیل نمیشه که دلم برات تنگ نشه!

پ.ن. دوم: باید بگم حس خیلی خوبی دارم به دوستای وبلاگیم یا معلومه؟!

نظرات 13 + ارسال نظر
حرف های نگفته قلب یک عاشق به معشوقش پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ب.ظ http://paeeze-sorkh1.blogfa.com

سلا م دوست خوب من من تازه با وب شما اشنا شدم خیلی زیباست وقت کردی به خلوتگاه من هم بیا خوشحال میشم منتظرتم .

اینموریکس پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

خوشحالم که حس خیلی خوبی به دوستای وبلاگیتون دارین...معلوم هم نیست...واسه من کشف کردن انسانها لذت بخش هستش ولی لذتش تا پایان واسم باقی میمونه...یعنی اینجوری نیست که زود ازش سیر بشم چون تازه فهمیدم چه خبره...بعدش باید فهمید علتش چیه...بعدش تازه کلی چیز دیگه پیدا میشه.....خدا رو شکر که همه عین هم نیست وگرنه این حس فضولی(شما بخونین کنجکاوی)رو کجا میبردم؟؟؟

همیشه چیزایی واسه ارضای حس کنجکاوی (تو بخون فضولی!) ادم پیدا میشه... انگار تو هم به این چراهای فلسفی علاقه داری.

علی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://medicineman.persianblog.ir

بعضی چیزا یا خیلی سادست یا خیلی پیچیده! مثلا شما خانوما!!

آره خوب. البته در مورد آقایون هم صدق میکنه.

علی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ http://siakia99.blogfa.com

آره...گویا هیچی باعث نمیشه آدم دلتنگ نشه.
با قضیه قشنگتر بودن هندونه در بسته هم موافقم.

دلتنگی منطق حالیش نمیشه. کلن هیچی حالیش نمیشه.

مشی خانوم جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

سیلام!
خوش به حال اون مخاطبه ایدی جون اینا! دوس دارم بدونم به منم فکر می کنی وقتی می نویسی؟؟
اصولن من خیلی دوس دارم یکی بهم فکر کنه! تو یه رابطه اگه به یه جای بد هم ختم بشه چی؟؟
من آپ کردم!

خود بنده خداش روحشم شاید خبر نداره!!!!
خدا رو شکر من که روابطم به جاهای خوب ختم شده. یعنی ختمش هم خوب بوده. ممکنه خیلی اتفاقای بدی توی یه رابطه بیفته اما تمام شدنش رو دوطرف اگه بخوان میتونن خوب و درست به انجام برسونن.

زندگی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ http://onsetoflife.blogsky.com

خوبه که آدم بخواد انسانهای دور و برش رو بشناسه به نظر من هم لازمه مخصوصا در جنس مخالف ولی اگه احساست غلبه نکنه ....
میدونی اگه بتونی از هر کس یه چیزی کشف کنی اگه عاقل باشی تو اون مورد اصلیت که دیگه تصمیمت قطعی باشه برای ازدواج خیلی کمکت میکنه چون مردا خیلی شبیه هم هستن تو اکثرا موارد

من معمولن برعکسم باز... یکی باید بیاد منو از شر این عدله منطقی رها کنه تا یه ذره هم به احساسم برسم. احساسه هست ها... خیلی هم درونم خوب حسش میکنم... اما نمیدونم موقع عمل معمولن منطقم دیکتاتوری میکنه!!!

بهاره شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایده جونم
خوبی؟
راست میگی هدف خیلی مهم که تو رابطه ای باشه... گاهی آدم نیاز داره به یک غیر همجنس فقط دوست باشه و از مصاحبت و راهنمایی های اون دوست بهره مند بشه... (گاهی مواقع اون دوست می تونه مثل برادر آدم باشه از نظر احساسی میگم) نظیر این دوستی رو بین دختر و پسرای دانشجو زیاد میشه دید... ولی گاهی اوقات هم آدم با هدف ازدواج با کسی ارتباط برقرار میکنه و به نتیجه رسیدن این دوستی مستلزم عبور دو طرف از فیلترهای مختلف همدیگه است...
در مورد هدیه زیاد موافق نیستم که حتما حتما دادن هدیه نشونه خواستن آدمه...دادن هدیه میتونه به قصد تاثیرگذاری روی افراد باشه که دلیل اون تاثیرگذاریه که خیلی مهمه... شاید برای اغوا کرد باشه و شاید برای ابراز علاقه... برای پیدا کردن دلیل باید به خیلی چیزا دقت کنی و رفتار و گفتار فرد مقابل و بذاری کنار هم و به قول معروف کلی ۲ ۲ تا ۴ تا بکنی تا به نتیجه برسی...
منم گاهی اوقات برای افراد خاصی می نویسم که ممکنه هیچ وقت مطالبم و نخونند ولی بازم می نویسم و مینویسم:)
معلومه که حس خوبی داری ایده جونم اینا:)
مواظب خودت باش دوستم.
در پناه حق باشی.

در مورد هدیه برعکسشو قبول ندارمها. یعنی هرکسی به ادم هدیه بده لزومن ادمو دوست داشته باشه. اما اصلشو خیلی قبول دارم. حس دوست داشتن ادمها اونقدر پیچیده است که خیلی سخت میشه فهمید. خود من به همین راحتی نمیتونم بفهمم ایا کسی رو دوست دارم یا نه! دیگه وای به حال طرف مقابلم. وقتی خودم هنوز دوبهشک باشم دیگه اون چه طوری میخواد بفهمه...
قربونت بهاره جون. تو هم همینطور...

بهاره شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایده جونم
خوبی؟
راست میگی هدف خیلی مهم که تو رابطه ای باشه... گاهی آدم نیاز داره به یک غیر همجنس فقط دوست باشه و از مصاحبت و راهنمایی های اون دوست بهره مند بشه... (گاهی مواقع اون دوست می تونه مثل برادر آدم باشه از نظر احساسی میگم) نظیر این دوستی رو بین دختر و پسرای دانشجو زیاد میشه دید... ولی گاهی اوقات هم آدم با هدف ازدواج با کسی ارتباط برقرار میکنه و به نتیجه رسیدن این دوستی مستلزم عبور دو طرف از فیلترهای مختلف همدیگه است...
در مورد هدیه زیاد موافق نیستم که حتما حتما دادن هدیه نشونه خواستن آدمه...دادن هدیه میتونه به قصد تاثیرگذاری روی افراد باشه که دلیل اون تاثیرگذاریه که خیلی مهمه... شاید برای اغوا کرد باشه و شاید برای ابراز علاقه... برای پیدا کردن دلیل باید به خیلی چیزا دقت کنی و رفتار و گفتار فرد مقابل و بذاری کنار هم و به قول معروف کلی ۲ ۲ تا ۴ تا بکنی تا به نتیجه برسی...
منم گاهی اوقات برای افراد خاصی می نویسم که ممکنه هیچ وقت مطالبم و نخونند ولی بازم می نویسم و مینویسم:)
معلومه که حس خوبی داری ایده جونم اینا:)
مواظب خودت باش دوستم.
در پناه حق باشی.

خانومی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ http://khanoomi.blogsky.com

سلام خانومی
ممنون که سر زدی
میام کامل میخونم و نظر میدم

خواهش میکنم. تشریف بیارید

ال - وای شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ب.ظ http://ly.blogfa.com/

پس رابطه ای در راهه!
و
یا اینکه
از راه رسیده ...

از یه نوشته صرف که نمیتونی این برداشتو بکنی.
درضمن اومدم وبت جریان مادربزرگو دیدم خواستم تسلیت بگم اما کامنتدونیتو بسته بودی منم خوشم نمیاد واسه پستی که کامنتدونی نداره توی پستای قبل نظر بدم. همینجا تسلیت میگم بهت.

ال - وای یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ

ممنون

یک برگ بید چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ق.ظ http://bid.parsiblog.com

برای من، هدف تو یه رابطه لازمه اما کافی نیست. ممکنه با کسی رابطه ای رو با هدف مثلن ازدواج آغاز کنم. اما اگر اون آدم در مقاطع مختلفی ازون رابطه ازم خواستگاری کنه قاطع بگم نه! برای من، مهم اینه که این رابطه "بتونه" به جایی ختم بشه. اما اینکه "واقعن" به اون هدف برسم مهم نیست. اصلن شاید نخوام. فقط اون هدف "باید" باشه. همین.
یاد متون روانشناسانه! افتادم!

یک برگ بید چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ق.ظ http://bid.parsiblog.com

مواجهه و تعامل با آدمایی که واست مثل یه هندونه دربسته میمونن خیلی قشنگتره!
قشنگ تر نیست! من میگم! بعضی هندونه ها رو اگه زود کشف نکنی بعد مدت کمی بهت نارو میزنن! از این جهت نگاه کن! پس بهتره ادم ابتدا سعی کنه طرفو بشناسه بعد تعاملشو گسترش بده! اصلا کاش میشد همیشه هندونه ها رو به شرط چاقو خرید! ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد