برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

Friends

احساس بیقراری میکنم. آشفته ام. هی این ور و اون ور میرم و دور خودم میچرخم. هیچ کاری به ذهنم نمیرسه که انجام بدم... یه لحظه دلم هوس میکنه سریال Friends رو ببینم. میرم سراغ دی وی دی ها. اما هر چی دی وی دی ازین فیلم دارم رو دیدم. تما اپیزودهای موجود رو حداقل دوبار دیدم. دلم میگیره... دلم میخواست Friends ببینم. بی خیال میشم. میرم ماهوراه رو روشن میکنم تا یه ذره آهنگ گوش بدم بلکه آروم بگیرم. ماهواره روشن میشه. دستم اشتباهی میره روی دکمه یه کانال نامربوط که تا حالا بازش نکرده بودم. ناگهان....... بله! تیتراژ سریال Friends رو میبنیم. باورم نمیشه. دهنم باز مونده. این Friends هست. داره این فیلمو نشون میده. تازه شروع شده. انگار این فیلمو دارن واسه من پخش میکنن. انگار دنیا دست به دست هم داده تا من این Friends رو ببینم. میشینم و نگاه میکنم. کلی میخندم. حالم خوب میشه. بیقراریم رفع میشه...

چقدر قشنگه حس کنی یه چیزی توی این دنیا فقط به خاطر تو اتفاق افتاده. کلی کیف داد...

نظرات 17 + ارسال نظر
اریا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ

این حس بیقراری حس مزاحمی هست که اکثرا با من هم هست.نمی دونم چقدر خودمون در پیدایشش مقصریم یا اصلا ایا ما مقصریم یا ما قربانی شدیم؟ این حس وبازده تنهایی چیز خوشایندی نیست و البته نمی دونم چقدر قابل درکه برای شما یا بقیه.اما به هر حال به قول یکی از دوستان رسیدیم به حالتی که نه از چیزی دیگه خوشحال میشیم و نه ناراحت.نمی دونم واقعا کی خلاص میشیم از این وضع.متاسفانه حداکثر کاری هم که برای هم می کنیم اندکی همدردی لفظی یا نصیحت و یا اغلب دادن امیدهای واهی هست اما ادم تشنه که با یک قطره اب سیر نمیشه.میشه؟

برای من اما دلیل داره معمولن. الکی اینطوری نمیشم... معمولن هم حرف و نصیحت خیلی باید خاص باشه تا آرومم کنه. با حرفتون موافقم که اکثرن همه یه چیزی میگن اما خوب معمولن کارساز نیست

بهار پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:50 ب.ظ http://baharr62.blogfa.com

سلام ایده جونم ... خدارو شکر کن که دلت یه چیزی خواسته و خدای مهربونو کائنات دست به دست هم دادن بهش برسی . حس شعف انگیزیه ... و اما من الان دلم هیچی نمیخواد در عین بییییی کاری و تننننن هائی و این خیلی بده .

کلی دیگه چیزا نوشتم . اما دوست داشتم تو خصوصی برات بفرستم که نظر سنجیت خصوصی نداره .
فقط خلاصه ش اینکه امیدوارم زودتر زودتر زودتر بهم خبر اینو بدی که باید اون سفره رو بندازی ...
مواظب خودت باش خانومیییییییی

مرسی بهار جونم... خیلی دوستت دارم! ای جینگول!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:51 ب.ظ

ای بابااااااااااااااااااااااا ... نظرات تائیدیه . کاش پاک نمیکردممممممممممم ...

آره تائید داره. برام بنویس. یا اس ام اس بده...

inmorix پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

Don’t worry, your ideology & philosophy are not disappeared; just hide behind the other things. Clean the dusts and find them again. You have enough energy to do it, Believe me! Regenerate yourself and build as you can build.
I did as you requested for the comment ;)….Smile to life.
Hei,May I know what’s ur job?

مرسی...

inmorix پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام...بابا تو آخرشی...یکم هوس چیزای دیگه بکن و بیخیال شو شاید اتفاق افتاد....در ضمن باید به ما آموزش بدی که چجوری با یه سریال Friends دیدن بتونیم خودمون رو کمی refresh کنیم (:

معمولن واسه چیزهایی این قانون کار میکنه که انتظارشو نداشته باشی. من چون منتظر چیزای بزرگ و خارق العاده ام متاسفانه شاید خیلی هاشو miss کنم. اما خوب همین کوچولوشم خیلی کمکم کرد.

علی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

این کلاس زبان قسمتمون کرد این سریال رو ببینم. عجب باحاله ها D: اما من همشو ندارم که :( بهم میدیشون؟!

اوهوم! کدوم season هاشو داری؟ کدوم هاشو نداری؟

اریا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ

بله.برای من هم دلیل داره.بی دلیل اگه باشه که غمی نیست.اما از نصیحت و اینها چی بگم.من خودم احساس می کنم احتیاج دارم هزار سال بخوابم.یک جا برم که به جز صداهای طبیعت هیچ صدایی نباشه و جز طبیعت محض هیچی نباشه.ادم نباشه.ماشین نباشه.هیاهو.دویدنها برای رسیدن به هیچ و احساسهای زودگذر انسانها به هم........جدا نمی فهمم من این وسط چه کاره ام !

inmorix جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ق.ظ http://www.inmorix.persianblog.ir/

راستی یادم رفت بهت بگمکه لینکیدمت....

علی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ http://medicineman.persianblog.ir

D: من فقط 4 اپیزود اول سیزن دوم رو دارم D:
وقتی تموم هفته رو کلاس داشته باشی، صبح ها خدمت باشی، تو هم زود زود آپ کنی این میشه که دو تا پست تو باهم کامنت بدم :)

بهاره شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایده جونم اینا
خوفی؟
این اتفاق یک بار هم برای من افتاد...یه روز که تو خونه تنها بودم و حوصله ام هم از بس سر رفته بود دیگه ته کشیده بود... نمیدونم چرا یهو هوس دیدن فیلم حس و حساسیت و کردم... خانومی که شما باشی هرچی بین سی دی هام گشتم پیداش نکردم و آخرسر خیلی ناراحت و دمغ نشستم پای ماهواره باورت نمیشه اولین کانالی و که گرفتم داشت همین فیلم و نشون میداد... نمیدونی چه حالی شدم...کیف عالم و کردم نه فقط برای اینکه این فیلم و دیدم بیشتر برای اینکه خدا این حال اساسی و بهم داد...یا شایدم ضمیر ناخودآگاهم بود خلاصه هرچی بود که خیلی بهم چسبید:)
مواظب خودت باش دوست جون:-*
در پناه حق باشی:-*

سلام عزیزم.
واقعن همینطوره. حس اینکه خدا اینطوری حال بده خیلی میچسبه! کاش بیشترشم حال بده. هرچند قطعن میده شاید ما قدر نمیدونیم.

مشی خانوم شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

فقط به خاطر تووو!!!!
این فرندز هم عالمی دارن هاااا!!! اما من طنز خودمون رو بیشتر دوس دارم ایدی جون!
من آپ کردم!!!! بییییییییااااااااااا!!!

منم یه مدت گیر داده بودم طنز اونا رو با طنز مهران مدیری خودمون مقایسه کنم. به نظرم مال ما بهتره

صبا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

آخی ... نازی
چقدر بامزه ...واقعا داشتن فقط بخاطر تو سریالو پخش میکردن

خوشحالم که خوشحالی ...ولی گاهی اوقات بیقراری خیلی شیرینه ...بخصوص بعضی وقتا که بدونی میخوای یه خاطره شیرین رو تجربه کنی ... یا کسیو ببینی که مدتها منتظرش بودی
:)))

والا نیست ما ازون بیقراریها الانه نداریم اینه که مال ما از یه جنس دیگه س صبا جونم

امیر شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ق.ظ http://cremona.blogfa.com

خوش به حالت... من که منتظرم برگردم سر خونه و زندگیم که زودتر دوباره بشینم به دیدن فرندز....اینجا ندارمش!

مگه سر خونه زندگی نیستید؟

من آزادم شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.man-azadam.blogfa.com

من Freinds و اصلا ندیم!!!!!!!!تو همه شو ضبط کردی؟؟؟؟چه حوصله ای؟؟؟؟؟؟؟

اره. خیلی دوستدارم.

آرام شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ http://shadi1987.blogfa.com

سلام من خیلی تعریف فرندی رو شنیدم اما ندارمشون چند تا سی دی یا دی وی دی هست بیام بگیرم ازت دونقطه دی!

خیلی دلم برات تنگ شده خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ....

چشم حتمن حتمن حتمن!
منم منم منم منم منم.....

مشی خانوم دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

راستی ایده این ساعت رو تو وبلاگت چطوری گذاشتی؟ من هر کاری می کنم نمیشه! ( گریه)

نازلی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com

من به این جور مواقع میگم امروز روز منه. اون روز هم روز شما بوده . همه میخواستن که حالتون بهتر بشه. تغییر مکان هم حال آدم رو عوض میکنه. میتونید گاهی امتحان کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد