برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

دمپایی رو مین کوبی!

 

ایده توی جلسه با معاون محترم و کارشناسان فنی

معاون محترم: هزینه مین روبی رو چقدر در نظر گرفتید؟

کارشناس محترم فنی: کیلومتر مربعی 30 دلار

معاون (در حالی که برق از چشماش پریده!): فکر کردید اونجا هم ایرانه که با یه لنگه دمپایی بیفتن توی فیلد و مین روبی کنن؟!! این چه قیمتیه؟!!

ایده (در حالی که هیچ وقت نتونسته خودشو در موقعیتهای رسمی کنترل کنه): هر هر هر...

Ps: الان که عکسو دوباره نگاه کردم متوجه شدم بس که به فارسی چیزی ننوشتم دستخطم رسمن رفته به فنا.

-----------------------

4-5 سال پیش صاحب این دستا گاهی به خودش شک میکرد از زندگی که داشت. بس که خوش بود.

3-4 سال پیش صاحب این دستا چیزایی رو تجربه کرد که هیچ وقت به ذهنشم خطور نمیکرد باهاشون مواجه بشه.

2-3 سال پیش صاحب این دستا خوووووب خودشو تو بازی زندگی شناخت.

یکی دو سال پیش ایده قصه ما فهمیده بود که هم  obsessive هست و هم paranoid...

این روزا ایده بی تفاوته به همه چیز. دیگه نه  obsessive هست نه paranoid...

نظرات 9 + ارسال نظر
پزشک 78 پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ق.ظ http://78med.persianblog.ir

مین روبی!!!؟؟؟؟؟!؟؟؟؟

اریا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ق.ظ

چرا فکر می کنید عقده ای یا پارانوئید هستید؟من که فکر می کنم خیلی هم طبیعی هستید.البته به نظر میاد دارای انرژی زیادی هستید.درسته؟

عقده ای؟! معنیش این نیست. لااقل منظور من این نیست.

inmorix پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ق.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام...مین روبی یعنی چی؟؟؟؟؟پروژه چی هست؟؟؟؟(فضول باشی رو داری(: )این عکس دستخط خودتو یکم بزرگتر کن بتونیم توشو ببینیم فضولی کنیم...فارسی رو هم پاس بدار....

inmorix پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ق.ظ http://inmorix.persianblog.ir

Need to tell you something, what’s the story of you? Of course, the situation has changed immeasurably in the years since we touched the real life wisely. You would often incorporate some quotation which had struck you. But don’t care about obsessive or paranoid. You will reach nothing more than apathetic in near future. I’m sure; happiness was so close to us. I knew it was there, but we had lost touch with it. I have learned during the many rewritings of life experiences that nobody is unbeatable. Try again to catch the happiness which comes again close to you shortly.
Don’t forget the improvement in life has not been so minimal that not a new joke has taken hold — Please Hold Candle.
Remember, tomorrow we are invited to a big party of Life.
Have fun :-)



thanks for your kind impressive comment. it did work.

اریا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ

اها پس معنی وسواس حتما منظورتون بوده.به هر حال به نظر من شما کاملا نرمال و طبیعی هستید.البته بطور کلی اکثر بچه های اون دور و بر که توش بودیم از نظر رفتارهای اجتماعی من احساس می کردم ادمای نرمالی نیستند.یعنی نمی دونم چرا وقتی انسان از لحاظ هوش بالا تر میره به همون میزان از میزان هوش اجتماعیش کم میشه.اکثر دانشمندای بزرگ رو هم نگاه کنید اینج.رین.یعنی یه رفتارهای غیر طبیعی معمولا تو کاراشون هست.اما خوب کسانی که هر دو رو با هم داشته باشند معمولا کمند.البته به عنوان یک قائده اکثر درب و داغونها رشتشون علوم پایه بوده.بنابراین نگران نباشید :)

علی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

جور دیگر باید دید...

علی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

پا تو کفش ما نکنا! تشخیص Obsessive و پارانوئید بودنت با من D:

ای بابا شما دکترا ویزیتتون خیلی بالاست ما وسعمون! نمیرسه مجبوریم خودمون به خودمون شرح حال بدیم خودمون تشخیص بیماری بدیم خودمونم درمان کنیم!!!

مشی خانوم شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

چی بگم والا!! ایده جان آدما خیلی تغییر می کنن تو زتدگیشون!‌
اتفاقاتی که می افته آدمو تغییر می ده! یا سنگ می شی.یا دل نازک یا بی تفاوت!
البته بی تفاوت شدن زیاد خوب نیست! آدم اعصابش به هم می ریزه!
به دستات فچ کن که ممکنه روزی یه دست دیگه رو تو انگشتاش بفشاره!

بی تفاوتی خیلی هم بد نیستا. لااقل حرس نمیخوری! ؛)
تغییر رو قبول دارم. کاملن حس میکنم که توی این مدت تغییر کردم.

صبا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

مین روبی رو نفهمیدم! :-/


ولی دوست دارم ... هرطور که باشی

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد