برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

به تو اما نرسیدم ندونستم تو کجائی

باختیم...

------------------------------

قطعی برق را عشق است! با رفتن برق عزیز سرورهای واحد آی-تی قطع شده و وقتی برق مجددن بیاید ایشان (همان سرور جان ها) ری‌ست میشوند و درنتیجه انگار اول روز است! فایده‌اش؟ خوب معلوم است تمام سهمیه اینترنت‌جانم را تا قطع برق (مطابق جداول شرکت برق عزیز) مصرف مینمایم و با قطع برق و آمدن مجدد آن دوباره کل سهمیه روزانه نتم پدیدار خواهد شد! هورااااا! همیشه هم که بد نیست یه جای بی در و پیکر زندگی کنید!

ما در تمام طول عمرمان حسود نبودیم و حسادت نکردیم... اما درحال حاضر صادقانه به تمام عالم و آدم حسادتمان می‌آید! چرایش بماند...

ما در تمام طول عمرمان به این راحتی در آزمونی ثبت نام ننموده بودیم! اما در حال حاضر به راحتی آب خوردن این کار را انجام دادیم! وقتی بخواهد بشود میشود...

ما در تمام طول عمرمان اینقدر با فروشنده‌های هیض مواجه نشده بودیم! ولیکن در حال حاضر به آخر هیضی این جماعت پی بردیم! چرایش بازهم بماند. اما گمان دارم چشمهایشان به دوربین هایی مجهز است که بافت البسه آدم را در کل دیتکت نمی‌کند! الله اکبر...

ما در تمام طول عمرمان اینقدر پول صرف اپیلاسیون نکرده بودیم! در این چندماه اخیر، میزان شجاعت خونمان بسیار افت کرده است و به همین خاطر نوبت اپیلاسیون که می‌گردد ما باید به خودمان و روحیه‌مان و ذهنمان جایزه بدهیم و تقویتش نمائیم. بنابرین مدتیست که ساعاتی پیش از انجام این عمل خطیر جهت بالا بردن روحیه سری به بازارها و مراکز خرید می‌زنیم و از خجالت خود در می‌آئیم تا روحیه هه کَمَکی بالا رود و آمادگی لازم برای رفتن به سالن را داشته باشیم! نتیجه‌اش چیست؟ هر بار انجام این عمل خطیر 220 هزار تومان برایمان آب می خورد. 200 هزار تومان هزینه خرید جهت بالا رفتن روحیه و شجاعت خون و 20 هزار تومان هم هزینه اصل قضیه! نه نمی صرفد!

ما در تمام طول عمرمان اینقدر ... و ... و ... نبودیم. ولش کن اصلن.

نظرات 21 + ارسال نظر
مژگان شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

سوزی یه همستره که یعنی نه موشه نه خرگوش....صورتک نیش باز....البته نتونستم برای اینپست عکسشو بذارم ولی تو نوشته های قبلیم درموردش عکسش هست رو لینک نوشته هام که نوشته همستر کوچولوی من کلیک کن تا عکسشو ببینی....درضمن اون هیز نه هیض!....یه اپیلیدی هم بگیر وخودتو خلاص کن پولشو همون یکی دوماه اول درمیاره من فیلیپس دارم خیلی هم عالیه

نه مژی جون اپیلیدی خوب نیست! یعنی در دراز مدت پدر پوست را در می اورد!

اریا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

اتفاقا منم حسود نبودم اما الان به خیلیها حسودیم میشه.در مورد ازمون هم بنده ازمون زاده هستم خوشحال هستم :) باور کنید الان یه چند ماهی میشه من بد بخت در حال ازمون دادنم.از کوانتوم گرفته تا مامایی شتر برازجان.خوشبختانه از اپیلاسیون معافیم البته بطور شهادت طلبانه حاضریم انجام بدیم به شرطی که یکم با ما زبان کار کنید :)

بله این قضیه آزمون ازون شترهاییه که هر چند وقت یه بار دم خونه ملت میخوابه.

وحید شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ب.ظ http://goleomid.com

این قضیه اینترنته خیلی باحال بود
کاش مال منم اینطوری میشد:))

خوب دعا میکنم مال شما هم اینطوری بشه!

علی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

چند وقت پیش اینترنت غاط زده بود و با سرعت 190 کیلو بر ثانیه دانلود می کردم!!!
در مورد مطالب پائینی هم نظر بدم؟! b:

این پائین مطلب زیاده. کدومش؟

مشی خانوم یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

در مورد اینترنت باید بگم تو شرکت ما استفاده شخصی از اینترنت ممنوعه! منم که دارم برات نظر می زارم ایده جان از یه پنجره ۱ سانتی متری دارم برات می نویسم! تا کسی از پشت سرم رد می شه زود می بندمش! در مورد اپیل مپیل باید بگم برو ۳۰۰ بده و لیزر کن خیالت راحت! حسات هم چرا نداره! همه این صفت رو کمتر و بیشتر دارن!
راستی تو چرا نمی یای سر بزنی؟ هان؟ هی می گم آپم آپم!

اوه اوه اوه! چه سخت!!!! ما حریم خصوصیمون خوبه. منم باید در کنار کارم یه شیطنتی بکنم و الا کار بی کار!
دلیل اینکه ازت جا میمونم این بود که توی ریدرم نداشتمت که الان دارم! دیگه جا نمی مانیم!!!!

امیر یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ

خیلی باحاله که حاضری به خاطر اینترنت گرما رو تحمل کنی.
به نظر من بجای این عشق قطعی برق به نظر من برو به مسوول آی تی رشوه بده تا تامتو زیاد کنه.

به نظر من بهتره قبل از حسادت ببینی آیا اصلا اون چیرا ارزش حسادت دارن؟!!! به این قبل از حسادت فکر کن.

۱ با سوار ۱ مینی بوس بودم رانندش میگفت: خدایا این چشم های هیز و از من نگیر.....

من فکر کنم حاضر باشم ۲میلییون و ۲۲۰ هزار تومان بدم این بلا سرم نیاد

جونم درومد تا نوشتم فکر کنم به اندازه ۲۰ تا پست نوشتم چون هر حرفی را ۲۰ بار امتحان کردم تاجاشو پیدا کنم. راحی نیست من پینگلیش بنویسم؟ تورو خدا اگه هست به دادم برس...

مسئول آی تی با من دوست نبید!!! :(
حتمن ارزش حسادت دارن که................... بالاخره.......
کدوم بلا؟ حالا چرا ۲ ملیون و ۲۲۰ هزار تومان؟؟؟؟؟؟ :دی
آخی! کیبوردت فارسی نداره؟ عیب نداره چون شمائی فینگلیش بنویس! قبوله!

[ بدون نام ] یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ

koda omret bede nejatam dadi
dasham mimordam hichizi vasam sakht tar az farsi type kardan nist

دیگه چکار کنم دیگه... اخر مرام و اینام دیگه! ؛)

سعید یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ http://sabahlar.wordpress.com/

انقدر از کلمه "ما " استفاده کردی که فکر کردم اومدم وبلاگ ناصرالدین شاه. موفق باشید.

ناصرالدین شاههههه؟ :دی خیلی باحال بود.

علی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

انگار یکی از این جوجه ها که میگی داداش منه ها!! اصلا هم جوجه نیست! قد 178، وزن 80. افتاد الان؟! D:
این اپیل چیه؟! b:

نمیدونی؟!!! شوخی میکنی! اخه چطوری بگم که چیه! تابلوه! تبلیغاشو ندیدی توی ماهواره؟ :دی نه شوخی میکنی! میدونی چیه!

صبا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

سلام
چه کارا کردی تو؟ منم عاشق خریدم ..ولی متاسفانه پولش نیست که بخوام هر ماه از خجالت خودم در بیام
در نتیجه همیشه خجالت زده ام :)

ما هم بعدش میفهمیم چه غلطی کرده ایم و چه خرجی!

اریا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ

شتر که چه عرض کنم.مال ما به یه گله شتر سمج تبدیل شده که همیشه در حال چرت زدند.ایشالا خدا نصیب کنه :) می خواید برید؟به نظر میاد تو این تیپ امتحانا اسم نوشتید

والا نمیدونم. هنوز قطعی نیست.

علی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

این ماهواره که میگی چیه؟! خوردنیه؟! d:
تو چرا از داداشم نترسیدی؟! ه! یادم نبود اندازتو D:

نه هیچی نیست! اسم یکی از واحدای درسیتون بوده یادت نمیاد؟
اپیل هم یه واژه فینگلیش هست! یعنی a pill!!!! مثلن تو دکتری خوندی!!!!!

مشی خانوم دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ http://mashi.blogsky.com

من لینکیدمت ایده جان! تو هم بلینک ما را!!!!

چشم

بی نا شگست حورده دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ http://bita1987.blogfa.com

چی آلمان باخت!!!!!!!!

:((

بهاره دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام
کی باخت؟ تو چی باخت؟ برا چی باخت؟ چند چند باخت؟ !

آلمان باخت! تو یورو۲۰۰۸ باخت! برای اینکه من بدشانسم باخت! ۱ هیچ باخت! :((

سعید دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ

این لینک برنامه است، اما نمی دونم تو ایران چطوری می شه دید!

http://www.mylifetime.com/on-tv/shows/how-look-good-naked

بهاره دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایده جونم
خوفی؟
راستش من زیاد فوتبالی نیستم یعنی بازی های ملی و دوست دارم ولی حس خاصی به تیمهای دیگه ندارم منتها میخوام یک اصل خیـــــــــــــــــــــــــلی مهم و برات توضیح بدم و اون اینکه هر وقت دیدی عادل فردوسی پور مسابقه ای و گزارش میکنه مطمئن مطمئن باش که اون تیمی که تو طرفدارشی بازنده ی میدونه! بخدا راست میگما خودم بارها امتحان کردم... دیشبم که اگه درست یادم باشه (آخه تو عالم هپروت بودم از بس خوابم میومد) فردوسی پور گزارش می کرد:)
مواظب خودت باش دوستم:-*

دقیقن حرفتو قبول دارم!!! اگر در شعاع یک کیلومتری من بود دیشب این فردوسی پور مطمئن باش تکه بزرگش گوشش بوده!!!!

علی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

چرا من قبلا قد و وزنتو حدس زدم گفتی غلطه؟!
از وزن وقدت 5 تا کم کنی میشه من D:
تازشم داداشم اصلا تو رو ریز نمیبینه! می خوردتا!! بورو چشم پزشککککککک! b:

تو فاشیست بودی؟! کیف کردم دیشب این اسپانیا رو‌ :)

چون غلط بود!
خوب پس هم قد ایم!!! وزنتم یه بیست کیلویی از من بیشتره!
منم یه داداش گوگولی دارم که فک کنم هم اسم داداش توهه!!!

گرگ بیابون)۲( دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://drhmt.blogspot.com/

http://www.iranianbook.org/first_chapter.pdf
فصل اول رو..پیان سودازده من
سللام دوست من
لینک دانلود فصل اول کتاب رو اینجا گذاشتم با کمی سرچ کردن می تونی نسخه های کامل رو پیدا کنی

inmorix دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام...اول از همه رسیدن عشق شما به فینال رو به همه خوش شانسهای دتیا تبریک میم ولی خوش شانسی هم حدی داره...خلاصه حق به حقدار رسید...
بابا چقدر شما به میزان شجاعت خودتون میرسید....یعنی شجاعت اینهمه خرج داشت و ما بیخبریم...بیچاره شجاعت ما که اصلا تحویلش نمی گیریم (: میگم چرا بعضی وقتها از دستم شاک میزنه....

خیلی بی احساسی. خیلی ظالمی. چطور دلت میاد. همشم خوش شانسی نبود.

علی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

how did you found my brothers name?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوب من باهوشم.
در ضمن find باید بگی، نه found!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد