برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

Foreigners' English Accent

اول از همه ممنون از تصوراتتون راجع به من در دو پست قبل! اینم برای اینکه بدونید چه موجودی رو تصور کردید! (به علت مورد سرزنش واقع شدن از طرف یکی از دوستان (که چقدر خل و دیوونه‌ای و این چه کاریه کردی!!!) عکسمو برمیدارم تا موردی پیش نیاد! اما تف به ریدر که این چیزا حالیش نمیشه!)

یکی از الطافی که خداوند به من داشته اینه که زبانم خوب بوده و خوب مونده! وقتی درس و دانشگاه رو تمام کردم نگران بودم زبانم ضعیف بشه و دیگه نتونم به خوبی حرف بزنم. سرکار که اومدم همه چیز خلاف تصورم شد. توی این سه سال کارT همش با انگلیسی سر و کار داشتم و خوشحالم که زبانم فراموش نشد که هیچ کلی هم بهتر شد. البته دلیل داره ها!!! چون مجبور بودم افتضاحترین لهجه ها رو بفهمم. قبلنا وقتی فیلم میدیدم لزومن کل فیلم رو نمیفهمیدم اونم فیلمای هالیوودی که کلی لهجه‌های درست و حسابی دارن. اما الان وقتی فیلمی رو میبینم کامل میفهمم. آهان... اینو میگفتم که دلیلش اجبار به درک لهجه‌های گوناگون بود. توی جلسات مجبور بودم و هستم که بفهمم. فیلم نیست که بگی ولش کن! همش بحث و جدل و مذاکرات کاریه که اگر با نفهمیدن یه پله عقب بمونی عملن باختی... اینه که مجبور شدم بفهمم! نمیدونم چقدر مواجه بودید با خارجیهایی که انگلیسی زبان دومشونه. بعضی ازین ملیتها چنان لهجه‌های افتضاح و خنده‌داری دارن که بیا و ببین. بعضی لهجه‌ها رو اینجا تقلید!! می‌کنم... فینگیلیش بخونین!!!

English-Italian accent:m

They say Di dakoomeeeenteee iz noooooot resivdeeeee yet!m

It means The document is not received yet.m

You come to sleep in their meetings because of the long boring tensions of their accent!m

English-Japanese accent:m

They say Our Board haaaaaa has oooooooo some haaai problems lets say regarding oooooooo hai haaaaaaaaaa sanctions!!m

It means Our Board has some problems let’s say regarding sanctions.m

Hai in Japanese means yes! Japanese use this word at least twice in one sentence! Better to know Japanese do not have any word meaning NO!!!!!! I don know what does ooooo and haaa mean! They come to snore in their English speaking!m

English-Indian accent:m

They say OOOOOOOOOOO eeeeee OOOOOO! Just some bubbles coming out!!!m

It means This matter has the same implication on us and there is no reason to ignore holdups.m

You can understand nothing at all with this sophisticated embarrassing accent! It sucks!m

English-German accent:m

They say Dize organizat’sione issue shoulden very fast bekomen solven!!!m

It means This organizational issue should become solved very fast.m

Actually, they speak their own Deutsch language! Better for you to learn their language than them to learn English!m

English-Arabic accent:m

They say Sobhaaaaanallahhhh! How can we deal with such stuff?!!! AllahoAkbar!m

It means oh my god! How can we deal with such stuff? It’s somehow astonishing!m

Fortunately they speak good English in their profession, but without knowing any other stuff regarding the language!m

English-Iraninan Accent:m

We say I sink vat we should eeespik!m

It means I think we should speak!m

We Iranian do have a category of Ba-Klas words namely Bear in mind! As a matter of fact! Already! Actually! Jeopardize! To be honest! If any! Ok!!!! The more we use these words, more Ba-Kelas we are!!m

نظرات 18 + ارسال نظر
admin دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

admin دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

بهاره دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

wOW!!! What a terrible and awful way to make Your listening better, Baba there should be another way;) Did u have to to participate in those sessions? If I were you in those meetings, My father would came out to get what they were saying about! for your own information , my father was coming out is the Persian Farsi Finglish translation of Pedaram Dar mioumad
حالا بریم کانال یک....
چه عسکت خوشمله ایده جونم:X از تصویری که ساخته بودم پیش خودم خیلی خوشگلتری:-* فقطش اینکه من نتونستم رنگ چشات و ببینم از پشت عینک آفتابی ات که ببینم درست گفتم یا نه:( خیلی بدی خوف عکس بدون عینکت و میذاشتی دیگه :)
راستی منم دلم میخواد بدونم به نظر تو من چه شکلیم؟! بعدش آی دی یاهو ۳۶۰ ام و بهت میدم که بیایی و اونجا ببینیم:)
مواظب خودت باش دوستم.
در پناه حق باشی:-*

وای بهاره خیلی بامزه نوشتییییییییییییی.... خوشم اومد... به خصوص از پدر دراومدن جنابعالی. والا فادر ما هم اون اولا دوست داشت کیم اوت بکنه!!! اما خوب الانه دیگه خو گرفتم!
راستی حالا که تو ۳۶۰ دیدمت میخوام عکس صورتمو هم ببینی! میفرستم برات آدرسشو!

اریا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

کاش لهجه سوئدی ها رو هم اضافه می کردید.دیدنی هست.
راجع به اون پست قبلیتون هم جدا کامنت گذاشتن سخته .

باهاشون تا حلا مواجهه نداشتم اخه.

پزشک۷۸ دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ http://78med.persianblog.ir

:))
خیلی جالب بود
من وقتایی که میرم تو منطقه صنعتی یا اسکله بند عباس ..مریضهای هندی و پاکستانی زیاد دارم که فارسی هم بلد نیستن..لهجه انگلیسیشون هم که افتضاحههههه

مثلا
گان عای اید رئیس؟
(can I eat rice?)

عای گوف ورماچ...عای دینگ عای گچ گولد
I cought veru much, Ithink I catch cold

جمله بندیشون هم البته قره قاطیه ...فعل جمله قبلی رو توی جمله بعدی میگن!

من اول فکر کردم واقعن اینکه من رئیسمو میتونم بخورم یعنی چی. :دی
دقیقن... هندی ها داغونن. ژاکستانیا رو والا باهاشون مراوده ای نداشتم.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ

سیلام!

امتحانم یکنیم!

خوشگلم الانه امتحانت تمام شدهههههههههه!!! مبارکه! مبارکه! بریم کافی شاپ بخوریم!

اریا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ

من نمی فهمم در همه جای این دنیا این بی فرهنگی هست یا محصول فرهنگ فعلی مملکت ماست و اون اینکه جمعی انقدر بی جنبه هستند که از دست اون جمع ادم باید همیشه دست به عصا باشه و حتی چهره خودش رو هم سانسور کنه! حمل بر جسارت به شما نشه چون اگه منم جای شما بودم از ترس مزاحمتهای احتمالی عکس خودم رو نمی گزاشتم اینجا اما جدا از این فرهنگ کثیفی که باب شده حالم بهم می خوره.برای من کاملا واضح شده که ما اصولا رو به عقب داریم میریم در همه زمینه ها...اه

منم نمیفهمم. زیادم مهم نیست به نظرم. این خانه ز پایبست ویران است

مشی خانوم سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

ایده ترکوندی از خوشتیپی ها!!!!!! ( اما من که عکستو ندیدم!)
اولن روزت مبارککککک!!! بعد هم از همه بدتر هندیان!‌ افتض حرف می زنن! با سکته و یه عالمه ساکن!
مث این جمله:
I am dirty & my wife is dirty too! Baba thirty na dirty
خلاصه اینکه فیلمای آمریکایی هم کلی اصطلاحات من در اوردی دارن که تو هیچ دیشکنری نیس!
به منم سر بزن دوستم! آپیییییییییدمم

مرسی! اگرم میدی هم مطمئنم نظرت همین بود! :دی
وای شوخی میکنی.................. خیلی باحال بودددددددددددد

بهاره سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام ایده جونم
خوفی؟
باباجونم از یه دخمل گامبالو که اینهمه تعریف نمی کنند :دی
ولی لطف داری ... ممنون:-)

کجاش گامبالو بودی؟ مااااه! پنجه آفتابببببب!

علی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

چرا عکستو ورداشتی؟1
چرا مدل حرف زدن خودتو ننوشتی؟!
D:
روز زن مبارک

بس که خجالتیم...
مدل حرف زدن من... خوب بذار بگم. VOA انگلیسی گوش میدی؟ یه خانومه هست توی این کانال اخبار میگه... لهجه من دقیقن همون طوریه!!!!

علی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

قبلنا یک جواب زیر این کامنت های ما مینوشتی؟! ضمنا زود زود به من سر بزن D:

الانم مینویسم! چشم! زود زود میام! کامنتم میذارم توپپپپپ!!! فقط میدونی که من باید این وسط یه چیزیم کاسب بشم!!! :دی کامنتی ۲۰۰۰ تومن! خوبه؟؟؟ ؛)

inmorix سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.inmorix.persianblog.ir

Have made a very good accent examples for the people all around the world in your text, but have you ever been with Australians? I was a week with one of them; the first day was extremely terrible. Thought my English is getting weak but when one of my British colleagues replied several times to the Australian one PARDON, then found that the Australian has a blooding accent

نه تا حالا با این جماعتم نشست و برخاست نکردم... اما فکر کنم سرنوشت داره منو میکشونه اونجا... شاید به زودی اینو هم تجربه کنم.

inmorix سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام...تو به عکس من گیر داده بودی که چرا من اینقدر خشن میزنم...حیف که دیر رسیدم و عکستو برداشته بودی...میخواستم کلی ازت تعریف کنم (: واقعا حیف شد...حاضرم سر این قضیه دوئل کنم....

وای نه من راضی به مرگ کسی نیستم!

صبا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

سلام ایده جان
چرا پاکش کردی؟
مگه نگفتی تو پست بعدیت میگی که حدسم درست بوده یا نه؟
:))))))))))
روزت مبارک باشه عزیزم
ایشالا همیشه شاد و خرم باشی.

اوممممم... اخه یکی از دوستانم گفت کارم درست نبوده! :(
اما حالا میام بهت میگم!

ماری چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ http://miryaam.blogfa.com

سلام

خیلی خندیدم...
معلم کلاس زبانمون خودشو داره میشکه که w ., th رو بچه ها درست بگن ..ولی داره اب تو هاون می کوبه!!!

میدونی خانومی کاری که اونها از بدو تولد انجامش میدن نمیتونیم یه روزه یادش بگیریم که. طبیعیه. باید خیلی ممارست داشت.

اریا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

اخ این از پایبست ویرانه بودن رو بسیار موافقم.شدید

:)

اریا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ

راستی لهجه سوئدیها(بطور دقیقتر کنسول فعلی سوئددر ایران) تصور کنید قلوه سنگ رو در قوطی انداختید و تکون میدید.

جالبه و خنده دار

علی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ق.ظ http://medicineman.persianblog.ir

"هر کی دکتر نیست و کامنت میذاره برنده است"
کجا من این حرفو زدم؟!!
ضمنا من تا تائید نکنم زبانتو حق نداری بیشتر از it is a book بگی D:

زدی دیگه! من خودم خوندم!!!
تو زبان منو تائید کنی؟؟ زبان من؟؟؟؟!!!! من زبانم خدااااا! ؛)
حالا البته من میتونم بسنجم ببینم سطح زبانت چند درصد سطح زبان منه! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد