برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

اس‌ام‌اس اسرار آمیز!

خوابم... اما همیشه وقتی خوابم هم می‌دونم که خوابم.

صدای موبایل توی اتاقم میپیچه... اس‌ام‌اس دارم. میدونم که نصفه شبه... اس‌ام‌اسای نصفه شب همیشه هیجان انگیزن! چشممو باز میکنم. یه حس عجیبی وجودمو میگیره. دوست دارم حدس بزنم اون اس‌ام‌اس چیه؟ کی فرستادش؟ حتمن یکی نصفه شب خوابمو دیده و از خواب پریده و نتونسته جلوی خودشو بگیره و اس ام اس داده!!! سعی میکنم حدس بزنم کیه... نمیشه حدسی زد... سعی میکنم انتخاب کنم دوست دارم از کی باشه... اما قبل از اینکه ذهنم کسی رو انتخاب کنه می‌پرم و گوشیمو بر می دارم...

یه شماره عجیب 5 رقمی... و کلی عدد و رقم...

شهری...

بین شهری...

پیام کوتاه...

و...

 

اولش معنی این اعدادو نمیفهمم... اما بعد چند ثانیه... تنها چیزی که توی دلم میگم اینه...

تف تو روحت ای مخابرات! نصفه شبم ولمون نمیکنی...

وقتی به تختم برمیگردم همش دارم فکر میکنم خدایا چرا این دوره اینقدر زیاد شده صورتحسابم؟

 

PS: یه نظریه هست که میگه حداقل دونفر توی این دنیا هستن که حاضرن به خاطرت بمیرن... یه نظریه دیگه هم هست که میگه آدمها میتونن با 9 تا لینک به هر آدمی! هر آدمی! توی این دنیا مرتبط بشن! منم دلم میخواد یه نظریه بدم... یکی توی این دنیا هست که ممکنه شب و روز به تو فکر کنه! بدون اینکه تو حتی فکرشو بکنی. بدون اینکه حتی به ذهنت خظور کنه. پس خدا رو شکر کن. شکر کن به خاطر داشتن کسی که تو شاید حتی نشناسیش اما اون شب و روز به یادته. خدا رو شکر کن.

نظرات 25 + ارسال نظر
اریا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام.چه نظریه جالبی.مخصوصا اون ۹ نفریه.اثباتی هم پشتش هست یا تئوریه؟ من یه دوستی دارم همیشه میگه دل به دل لوله کشی شده :) اما خوب به جز خانواده درجه یکم یعنی همون پدر و مادر و خواهر فک نکنم کس دیگه ای به یاد ما باشه تو دنیا.واسه همین یه مثال نقض واسه تئوریتون دادم :)

مثل اینکه علمیه. میگن اینطوری.
نه شما شاید ندونید اما دلیلی نداره که وجود نداشته باشه

صبا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

سلام
نصفه شبی؟ عجب شرکت بی مبالاتیه این مخابرات!
اینم ادا و اصول تازشونه



خدا رو شکر .... حالا نمیشه اون آدمه رو بشناسیم ... شاید ما هم بهش علاقه مند شدیم ... خدا رو چه دیدی؟

واقعنم... خیلی خنک بود کارشون.
ما هم بدمون نمی یادصبا جون... که اگر کسی هست بشناسیمش.

بهاره دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایده جونم
خوفی؟
:)))))))))) ببشخید ولی کلی خندیدم از دستت:))))
ولی عسیسم این اس ام اسهای نصفه شبی و اصلا جدی نگیر و باخیال راحت بگیر بخواب چون اگه تو هم مث من ساعت ۲ نصفه شب برات اس ام اس بیاد و هم یهو متعجب بشی و هم نگران که کی بوده این وقت شب اس ام اس زده و بعد ببینی پسرخاله جان خو شمزگیشان گل کرده و برات نوشته اند: آلبرت انیشتین، زکریای رازی، ابوریحان بیرونی و + اسم ۱۰ دانشمند دیگه و من (یعنی پسرخاله جان) شب خوبی را برایتان آرزو میکنیم! اونوقت دیگه اس ام اسهای نصفه شبی و جدی نمی گرفتی:دی
ای به چشم : خدا را شکر می کنیم:)
بوووووس:-*

:))) عجب اس ام اسی... خوشم اومد... الانه یه ذره قلقلک شدم ملتو با این اس ام اسی که تو گفتی اذیت کنما.... اخ که چه حالی میده...
نمبدونم ها ولی خیلی به اس ام اسای نصفه شب حساسیت دارم. کلنم کمتر توشون چیز جالب توجهی درمیاد. اما خوب... همیشه هیجان داشتن واسم.

اریا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ

ای بابا مثل من قشنگ خاموشش کنید شب راحت بخوابید.مال من که همیشه خاموشه.یعنی اگه روشنم باشه کسی با من کاری نداره.خطم از اون موقع که خریدمش عملا صفر مونده :) والا اخه شانسم ندارم گاهی روشن می زارمش بد میبینم اس ام اس اومده کلی ذوق می کنم بعدش می بینم که خانومه ایکس برام اس ام اس زده که شوی لباس خانومها با انقدر تخفیف برگزار می گردد بعدش کلی لجم در میاد.به هر حال اون تئوری خودتون دلنشین بود.کاشکی منم یکی داشتم از اینا که گفتید :(

بله ی زمانی همین کارو میکردم. خاموش کردن از همه بهتره.

آبینه دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ

ایده جون مادر آخه برای نظریت اثباتی هم داری... اگه داری بگو که ما دلمونو خوش کنیم که یکی صبح تا شب به فکرمونه

نه نظریه من کاملن حسیه... اما خوب خودم قبولش دارم!

مشی خانوم دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.mashi.blogsky.com

می دونی چیه؟ مخابرات از اونجایی نصفه شب اس ام اس لوس می زنه که در طول روز اگه همین اس ام اس رو ببینی یه فحش هم نثارش می کنی اما نصفه شب می زنه که حداقل برای چند دقیقه ای دل کسی رو خوش کنه و ۵ دقیقه دعاش کنن!
ایننننننننه!!!! همین ۵ دقیقه ۵ دقیقه هام اگه جم شه خودش کلیه!!!

آره واقعن... همینه تاحلا ساختمونش رو سرش خراب نشده! :))

اریا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ

ممنون.انگار کامنت من سانسور شد البته چرا معلوم نیست برام.به هر حال مرسی و موفق باشیذ

؟

[ بدون نام ] دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ب.ظ

ا الان اومد.ببخشید :( من یه چند روزی تعطیلم تا اول تا بستون ببخشید اگه مدام اینجا کامنت میذارم.متن هاتون طنزش با مزس برام

خواهش میکنم

پزشک۷۸ دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://78med.persianblog.ir

سلام
علتش اینه که لبنیات باعث اختلال در جذب خیلی از آنتی بیوتیک ها (بخصوص آنتی بیوتیک هایی مثل آزیترو مایسین و اریترو مایسین) میشن

ممنون. لطف کردید.

پزشک۷۸ دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ http://78med.persianblog.ir

راستی ...من شنیده بودم که با 6 تا لینک به هم وصل میشن

۶تا؟ دیگه بهتر... خوشمون اومد. من با ۶ تا حلقه وصلم به جنیفر لوپز مثلن! یا علی دائی!! یا... ا.ن.!!!!!

علی دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ب.ظ

صدای اس ام اس رو کم کن و اگه ویبره هست از حالت ویبره در بیار.در ضمن بهتره گوشی رو هم بالا سرت نذاری میگن امواجش در طولانی مدت ضرر داره.نمیشه انتظار داشت همه ۲۷ میلیون مشترک رو حتما تو روز بفرسته خیلی ها هم ظهر ها می خوابند!!!!!

چشم کم میکنم. البته کمه. خواب من خیلی سبکه. ملت نخوابن سر ظهر خوب... اون که مهم نیست. مهم شبه که همه خوابن. به خصوص من کارمند کارآمد که خیلی کار میکنم و شبها فقط میخوابم!!!! میشه قبض باقی مونده اون ۲۷ ملیونو روز بعد بفرسته... نمیشه؟؟؟؟؟

علی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ http://medicineman.persianblog.ir

از هفته بعد پول اس ام اس ها 50 درصد بالاتر رفت دیگه میوخای چی بگی؟!
بیا تو رو بازی دادم D:

ممنون. ایشالا در پست آتی.

صبا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://odd.blogsky.com

آره بابا!این مخابرات داغونه!...برای خودت مینویسییییییییی....خیلی عنوان توپی بود خوشم اومد

آره واسه خودم... مرسی. تو اولین نفری بودی که بهش دقت کردی.
مخابرات که رسمن ....! اون چند نقطه هم بی ادبی بود روم نشد بگم! :دی

صبا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ http://odd.blogsky.com

راستی لینکت کردم عزیز

فینگیل بانو سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ

وای ایده از خنده مردم... خوب دختر جون موبایلتو شبا خاموش کن... گذشته از این اس ام اس های بی ربط و بی موقع اشعه‌هاش شبا نمیزاره آدم راحت بخوابه...

سلام علیکم..... خوبی؟ تزتو چیکار کردی؟
این اشعه هه جدی جدی مضره؟ بالاخره موبایل کل روز کنار آدمه خوب... شبم معمولن کوکش میکنم!!! واسه صبح بیدارم کنه! خوب یار همیشگی آدمه. سرطان نگیریم بمیریم یه وخ.

اریا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام.می گم این ساعت بالای صفحه که گذاشتید گاهی یک ساعت عقب تر رو نشون می ده و گاهی هم درست نشون می ده.الان ساعت ۱۲ هست ولی داره ۱۱ نشون می ده.علت خاصی داره؟

نمیدونم.

من آزادم سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.man-azadam.blogfa.com

خیلی حال گیری بود

واقعن...

همکلاسی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ

تصور کن با همون اضطراب نصفه شب از خواب بپری و ببینی اس ام اسی که دوست عزیزت ۶ ساعت پیش برات فرستاده بود واسه دفعه دهم موبایلت رو غافلگیر کرده!!! اونوقته که دیگه نه فقط به مخابرات که به زمین و زمان فحش می دی!!
اینم از شاهکارای مخابرات تو این چنر روز اخیره!

سلام سلام... خوبی همکلاسی!!!
واقعن هم راست میگی. یهو شاید فحشه دامن دوسته رو هم بگیره. هرچند وان که گناهیه تقصیری نداشته.
کلن مخابرات خوشه واسه خودش! سود کل سالشو همون اول عید برده دیگه نیازی نداره به ملت سرویس بده که!

مشی خانوم سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ب.ظ http://mashi.blogsky.com

به به! ایده خانوم!‌ من آپ شدم امروز!

dr-mari سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.dr-mari.blogfa.com

نصف شبی واقعا چه حالی داری برا فکر کردن !

بابا آخر هیجانه آخه... همش فک میکنی کی تورو خواب دیده یادتو افتاده و .... اووووه... چقدر میشه تخیلات ازش ساخت!

بی تا مریض بی تا تنها چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:53 ق.ظ http://bita1987.blogfa.com

سلام خوشگل خانوم معذرت دیر اومدم نوشتم مریض شدم حسابی یک هفته هست نه شام خوردم نه ناهار نمی دونم این چه کوفتی بود ما دچارش شدیم هردومون امتحان داریم هردمونم مریض شدیم بدجور


در مورد اس ام اس من عاشق اس ام اس و اس ام اس بازیم اما اس ام اس نصف شب روانی م می کنه

در مورد برقی هاهم مادر تو خودت صاحب اختیار ی این حرف ها چیه دیگه همه اونا رو میشناسن
من برم برمیگردم جیگررررررررررر

تو مگه حالت عادی شام و نهارم میخوری؟ هنوز یاد اون روز میفتم توی کافی شاپ همه چیزایی که سفارش دادیمو من خوردم!!!! تازه روم نشد مال تو رو کامل بخورم... والااااا!!!!
ایشالا بهتر بشی مادر جون. مریضیتون مسری بوده انگاریا که همسرجونم گرفته...
همش یاد اون سوتی برقی ها میفتم که جلو تو دادم... یادته؟ عمرن فک میکردم تو با برقی ها مراوده ای داشته باشی. تازه وقتی فکر کردم آقای دوست برقی ان کلی خجالت زده شدم بعدش یادته یکی از دوستا اومد گفت خنگه دوستش نبوده شوهرش بوده.... اوه اوه اوه.... یعنی دلم میخواست زمین دهن باز میکرد... اما خوب باعث شد من و تو باهم کلی دوست بشیم. بازم بیا بریم کافی شاپ!!!

بهاره چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سیلام ایده جونم اینا
خوفی؟:-*

:*
سلام............مرسی. تو خوبی؟

پزشک۷۸ چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ http://78med.persianblog.ir

بله پزشک بوده...و بعد از اتمام تحصیلاتش اول دور آمریکای لاتین رو میزنه با موتورسیکلت و بعد به فکر می افته که کاری بکنه

قطعن آدم خاصی بوده...

بی تا روفوضه چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:23 ب.ظ http://bita1987.blogfa.com

سیلام!!!!!!

من پای کافی شاپم !جدی میایی؟

من امتحاتنم هفته دیگه تموم میشه یه امتحان امروز دادم حالم گرفته شده برام دعا کن پاس کنم بدبخت می شم !!!!!

چه خبر دیگه؟ ما که همش در حال امتحان دادیم و مریضیم!!

این سریال مرگ تدریجی یک روویا رو می بینی ؟ جیرانی گندشو درورده!! اون دختره مارال چیه سر میکنه چسبیده به کلش!! شوهرشم مرد آرزوهاااااااااا

من باز برمیگردم!
راستی من از غ خبر ندارم حتما باید بچه اش به دنیا اومده باشه دیگه بچه فیل که نیست اگه خواستی بری بچه شو ببینی منم میام من عاشق نی نی هستم!!

تو شاهکاری... با این نوشتنت دلم و گرفتم و از شدت خنده رفتم زیر میز. این چه اسمیه واسه خودت انتخاب کردی!
وایییییی بریم ببینیم بچشوووووووووو بچه فیلو!!!! الهیییی! ببین میتونی هماهنگی کنی. اول میریم کافی شاپ بعدشم میریم بچه فیلو میبینیم!!!
منم از دختره خوشم نمیاد خیلی یوغوره....

یاسمن چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

واقعا نظریه جالبی بود...

اره خودمم خیلی خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد