برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

غٌرغٌر؟؟ قٌرقٌر؟؟

عین 5 روز رو میخواستیم بریم مسافرت. سه‌شنبه کله صبح پرواز داشتیم شنبه نصفه‌شب هم برگشت. به مناسبت بعضی‌ها!!!! پرواز سه‌شنبه مون کنسل شد. توی فرودگاه هم خبرشو اعلام کردن!!!! ما هم دست از پا درازتر برنگشتیم که هیچ... 5 روز تمام رو به در و دیوارها نگاه کردیم و الان آمار تمام ترکهای روی دیوار رو دارم. خیلی مملکت گل و بلبلی داریم. خیلی وقتا قلقلک میشم که بیخیال همه چی بشم و برم. کنسل شدن سفر به کنار ماهواره عزیز هم نمیدونم چش شده بود که به فنا رفته بود. 90 درصد کانالها رو نمیشد گرفت. مامان جون فکر کردن تنظیمش به هم خورده! رفتن و هی چرخوندنش و خلاصه همون چند تا کانال معدود هم پرید و ما عین 5 روز در خدمت برنامه‌های زیبا و جذاب تی‌وی خودمون بودیم. من نمیدونم آدمها چقدر میتونن انگیزه داشته باشن فیلمهای با مضمون یکسان بسازن. یکی شیمیایی شده تو جنگ یه زنی عاشقش میشه میفته به پاش که شوهر من شو و این آقا هم در کمال انسانیت و به حکم وظیفه! با اون خانوم ازدواج میکنن و بعد یه مدت بیماریشون عود میکنه و تازه یادشون میاد که نباید زندگی خانومه رو تباه کنن و یک سگ اخلاقی میشن که نگو!!! زن بدبخت هی میسازه هی دم نمیزنه هی سکوت میکنه. آخرشم آقاهه ساک خانومه رو میده دستش و میگه برو خونه بابات! تازه خیلی جوونمرده نمیخواد بگه من مریضم و شیمیاییم! بعدش خانومه طی حرکات ژانگولربازی میفهمه مریضی مرده رو و ول کن شوهره نیست و از شوهره انکار و از زنه اصرار و آخرشم مرده میمیره و زنه به همسرش افتخار میکنه. حالا این فیلم یه بار واسه یه مرد شیمیایی یه بار واسه یه مرد فلج یه بار واسه یه مردی که ترکِش خورده یه بار واسه یه مردی که سرطان میگیره و .... هی ساخته میشه. هی ساخته میشه. هی ساخته میشه. ملتم هی نگاه میکنن. هی عبرت میگیرن. هی تحت تاثیر قرار میگیرن! اینم صنعت فیلم‌سازیمون!

اصلن دوست دارم غر بزنم. چیه؟!!!

من اصولن عاشق خرید انوع و اقسام لوسیون و کرم و تونر و ... هستم. یه لوسیونی جدیدن خریدم که پاک کنندة Deep Action هست. آقا جان هر دفعه ازش استفاده کردم صبح که از خواب بلند شدم دو سه تا جوش ریز روی صورتم پدیدار شده! خیلی جالبه! این یعنی پیامد اینکه پوست صورتت Deeply cleanse بشه ظهور چند تا جوش روی صورت خواهد بود! هورا بکشید واسه سازنده این لوسیون. فکرم نکنید ازین کرمهای الکیه ها. نه. کلی پولشو دادم از ایرانم نخریدم.

دیگه چه غری بزنم؟؟

آهان! این مربی‌های جیم عین آرایشگرا میمونن. کار هیچ کس دیگه رو قبول ندارن. من مدتیه در آن واحد دو تا جیم مختلف میرم. نمیتونم که هر جا میرم به حرف مربی اونجا گوش بدم که!!! تا میری تو و شروع میکنی خودت طبق برنامه خودت ورزش کردن میان جلو و همچین با دهان باز بهت زل میزنن و راجع به ورزش کردنت اظهار نظر میکنن که تو فک میکنی الان اگر دو ثانیه دیگه این تمرینا رو ادامه بدی تنت شیش تیکه میشه! کاملن معتقدن که هر تمرینی جز تمرین اونها کشنده است!!! همشم خودشونو به تو کار دارن! منم جدیدنها فهمیدم اینطوریه جیم که میرم کسی بهم گیر بده میگم ببخشید من Trainer شخصی دارم و برنامه های اونو اجرا میکنم. بعدشم میگم منو اینطوری نبینید ها!!!! من 100 کیلو وزنم بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با Trainer فعلیم یه ساله دارم کار میکنم اونقدرررر عالی بوده که الان شدم 65 کیلو. طرفم دهنش باز میمونه و میره پی کارش و از دور چهارچشمی حرکاتتو نگاه میکنه و به ذهنش میسپره تا بعدنا ازشون استفاده کنه!

آخی! غرام تموم شد.

نظرات 12 + ارسال نظر
بهاره یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایده جونم اینا
خوفی؟
آخی میفهمم چه حالی داشتی:( ما هم قرار بود از ۲ شنبه بریم مسافرت ولی ۲ شنبه تبدیل شد به ۵ شنبه! خیلی حالم گرفته شد:(
در مورد مربی های جیم هم باید بگم کلا هیچ معلم و مربی لی کار همکار خودشو قبول نداره و همه هم فکر میکنن که فقط خودشون دارند کار درست و انجام میدهند ولا غیر!:)
از خودت مواظبت باش دوستم:-*

پس تو هم یه جورایی دودر شدی به لحاظ مسافرت!
اره مربی های جیم همشون همینطورن. ایشککککک
ممنون. تو هم همینطور

صبا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

از برنامه ها و سریالهای این چندروزه نگو که منو کشته بیدن
واقعا من نمیدونم ما چقدر باید اندر احوالات این آقایون حکام و سیره شون چیز یاد بگیریم و مستفیض بشیم
راستی من هم عاشق این آت و آشغالام... خوشبختم!

میبینم که تو هم عاشق پر و پا قرص این برنامه ها هستی! :Nی
هنووز کمه انگار.

مینا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.setoodehsetoodeh.blogfa.com

می دونی خوندن متنی که نوشتی حسابی بهم چسبید . چقدر قشنگ می نویسی دختر . دمت گرم . منم به روزم بهم سر بزن

مرسی. امیدواری دادی. خوشحال شدم! :)

علی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ

خب میرفتی از خلوتی تهران شهر رویاها! استفاده میکردی!!!!

رویاها؟ چشم. حتمن.

ابوالفضل قوچانی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.sorkhpush.blogfa.com

سلام دوست عزیز
شما به بزرگترین وبلاگ جوانان ایران دعوت شده اید.ماآماده برای هرگونه تبادل لینک –لوگو-بنر و....هستیم .

موفق باشید
ابوالفضل قوچانی
http://www.sorkhpush.blogfa.com

[ بدون نام ] دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

نوشته ی اخرت عجیب به دلم نشت

حس و حال این روزاااااااااااااااااااااامن
شاد باشی

ممنون

inmorix دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.inmorix.persianblog.ir

سلام...بابا این تلویزیون ما که خداست...این همه کانالهای باحال داره...این همه فیلمهای روز دنیا....بهترین کنسرتهای روز....برناه های ورزشی مختلف...مصاحبه های داغ با بزرگان سینما و هنر و ورزش و علم....دیگه نمیدونم بابام چی میخواد که همش کانال رو عوض میکنه از ماهواره میاد روی اخبار بیست؟کشته منو با این برنامه محبوبش!!!!بابا یکی کنترل رو ازش بگیره .....

چه جالب. نیست بابای من تلویزیونی نیست فک میکنم مردا هیش کدوم سمت تی وی نمیرن.

صبا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

سلام ایده جان
میدونم چی میگی!
ولی تو که سنی نداری عزیزم
از همین حالا شروع کن ... بخ خودت فرصت بده
مطمئنم به همین زودی راههای تازه و قشنگی به روت باز میشه.
:))))))

hope so

علی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

میبینم که باهوشی :D
البته اگه تقلب نکرده باشی b:
اگرچه زمان رو رعایت نکردی ولی جوابات همه درست بود :)
ضمنا یکم کمتر غر بزن ;)

معلومه!
نکردم!
یه جورایی حس میکردم جواب سوال اخرم یه ذره گیر داره. اما خوب! انگار درست بود!
اونو که اصلن نمیشه غر نزد! اما ترجیح میدادم راجع به مطلبم نظر میدادی تا تیتر.

علی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

جایزتم اینه که میتونی برای خودت یک آیس پک بخری از طرف من D:

خسته نباشی!!!

بهاره چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:13 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایده جونم اینا
خوبی؟ بهتر شدی؟
بیا آپ کن دیگه:( دلم برات تنگ شده:-*
مواظب خودت باش دوستم:-*
در پناه حق باشی:-*:)

چظوری عزیز دلم. حتمن! یه آپ جدید به خاطر تو.
تو هم مواظبت باش....
بوسسسسسسسسسس

علی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

خدایشش این تست رو از قبل نمی دونستی؟ یا جوابشو از جایی ندیدی؟!

گفته بودی تستو توی مغازه فتوکپی دیدی؟ خوب من مدتهاست دیگه سروکاری با مغازه های فتوکپی ندارم. دقیقن از وقتی درسم تمام شده! تازه چه برسه به اونکه از مغازه ای که تو تووش رفتی سر درآورده باشم!!!! دیگه احتمالش صفره.
خودت چند امتیاز گرفتی هان؟! میخوام ببینم من باهوشترم یا تو!
نه تستو دیده بودم نه جوابشو. از روی کامنتایی که گذاشتم هم معلومه وقت صرفش کردم که حل بشن! اگر یه دیقه ای حل شده بودن هیچ وقت جوابشو اونجا نمینوشتم و اینا!!!
این همه تست حل کردم اونوخ تو مشکوکی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد