برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

سراب منو خواب منو شراب من

یه تستی هست که میزان مونث بودن یا مذکر بودن هر فردی رو اندازه میگیره. لینکش رو میذارم شما هم برید و این تست رو بدید. خیلی جالبه. من که انجامش دادم و نتیجه‌اش این بود که من سیستمم کاملن مردونه‌است. من دیدم هیچ وقت تا حالا نشده آرزو کنم مرد باشم نگو به همین خاطر بوده! مثل این میمونه که تو وقتی چه میدونم اون لباس قرمزه رو داری آروز کنی که اون لباس قرمزه رو داشته باشی. خوب داریش دیگه! پس آرزوش هم نمیکنی! انی وی!

دیروز جیم (باشگاه) بودم و مربیم خیلی تعریف کرد و گفت چقدر هیکلت خوب شده و ... همکارا هم تائید کردن. خودمم متوجه شده بودم. شلوارکم که همیشه تنگ و چسبون بود کاملن آزاد می‌ایستاد. چون مربیم خیلی خوشش اومد تمرینامو دو برابر کرد. دیروز بعد جیم داشتم دار فانی رو وداع میگفتم با اون تمرینای سنگین!

خواهرم ازین آنفلونزاهای عربی گرفته هرچی میگم بابا اینو از ما جدا کنید ما رو به کشتن نده کسی گوش نمیده که نمیده...

برای خواهرم یه کفش مَکس* آورده بودم که براش تنگ از آب در اومد و خودم صاحابش شدم! ای جانم! خیلی کیف داد!

اینجا کسی آرزو نداره بره خارج؟ بیاد با من دوست بشه. میتونید باور کنید یا نکنید... تمام کسانی که من باهاشون دوست بودم در این چند سال اخیر همشون رفتن اون ور آب. همشون! تمام دوستان مدرسه و دانشگاه و محل کارم... من موندم و حوضم. وقتی اومدم سر کار با یکی از همکارام دوست و صمیمی شدیم که بعد 1.5 سال رفتن اروپا. بعدش با یک همکار دیگه صمیمی شدم که داره میره آمریکای شمالی. بعدترشم با یک همکار دیگه دوست شدم که اوشونم دارن میرن استرالیا. دوستان دانشگاهم که بماند. یک کدومشون برام نموندن! همه رفتن. خلاصه از ما گفتن. هر کی با من دوستی پیشه کنه میره اون ور آب به طرو کاملن سریع و بی دردسر! خدایا من با کی دوست شم منم برم خارج؟!!!! تصورش دردناکه... من چقدر اینجا تنهام... چقـــــــــدر!

* تو دیکشنری من یعنی توپ! فوق‌العاده!

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ

چقد خودخواه و افاده ی هستی اه

علی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

یک امتحانیه تو اون ور آب!
چی خوندی خودت؟

سلام همسایه های2 پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ق.ظ http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.با قسمت نهم خاطرات کدر منتظر نظرتم دوست من

علی پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ب.ظ http://medicineman.persianblog.ir

آره. اون مالی پزشکی هاست. از امتحانای رشته های دیگه خبری ندارم.
خوشحالم از آشناییت
لینکت کردم :)

inmorix جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.inmorix.persianblog.ir/

اصلا روی دوستی با من حساب نکن چون نه تنها نمیری خارج بلکه سه سوته واست یکی پیدا میشه و ازدواج میکنی...واقعا دوست ندارم باعث بدبختی دو نفر بشم(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد