برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

سایمون جون! محسن جون!

برنامه American Idol رو خیلی دوست دارم. از وقتی که تصمیم گرفتم واسه وقتم برنامه‌ریزی کنم و ازش طوری استفاده کنم که احساس بی حوصلگی و بیکاری نکنم این برنامه هم رفته جزو علاقه‌مندیای من.

نمیدونم کسی دیده یا نه. نمیدونم هم که بقیه دخترها چقدر مثل من هستند؟ یکی از داورهای این برنامه مردیه که اسمش سایمونه. این سایمون جون دلی از من برده مبسوط! توی برنامه ها تقریبن در 99 درصد اجراها جوابش منفی هست به شرکت کننده‌ها و تازه این قسمت خوب ماجراست. در ادامه‌ی نه بلند و بالایی که تحویل اون بدبخت‌ها میده به شدت از مدل خوندن و صدای اونها انتقاد میکنه با لحن کاملن خشن و بی ادبانه. مثلن میگه این افتضاح ترین اجرایی بود که من دیدم یا من از هر نظری که فکر میکنم حالم ازت به هم میخوره یا این صدا مزخرف ترین صدایی که من تا به حال شنیدم یه بارم به یه دختره گفت تو فقط به درد این میخوری که توی رختخواب بخونی! توی برنامه هفته پیشش هم وسط اجرای یکی ول کرد و رفت بیرون. گفت من حاضر نیستم این چرت و پرت ها رو بیشتر از این گوش بدم. تقریبنم از هیچ کس تعریف نمیکنه. مگه چی باشه...

حالا این سایمون جون عجیب نشسته به دل من!!!!! من اصولن ازین مدل مردها خیلی خوشم میاد. کاملن جدی اخمو خشن و کاملن رک و حرفهاش هم مثل سیم خاردار میمونه. تمام روحتو زخمی میکنه! گاهی وقتا به خودم میگم ایده خل شدی ها... یه چیزیت میشه... اما واقعیت قضیه اینه که یه مرد این مدلی عجیب میتونه منو جذب کنه. عجیب...

آهان حالا که صحبت علاقه شد یکی دیگه از آدمهای مورد علاقه من این محسن چاووشیه. بعد یه ماه بالاخره برادرجان عزیز آلبومهای چاووشی رو برای من آوردن که خیلی دستش درد نکنه. الان چند روزیه که حالی مبسوط میکنم با آهنگاهش... به خصوص اون آهنگ نفس بریده که بر خلاف محتوای شعرش میتونه به من دنیا دنیا شور و شوق زندگی بده. صدای چاووشی رو خیـــــــلی دوست دارم. سرد و خشن و بی تفاوته... خیلی به دلم میچسبه. خلاصه همینجا اعلام میکنم ندید حاضرم زنش بشم!!! کافیه صبح تا شب واسم بخونه!!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
بهاره دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام ایده جونم
تو حالت خوفه دخملی؟ آخه این تریپ ضدحالی و بی تربیتی اصلا خوف نیست که! اتفاقا منم از اینجور آدما خوشم میاد ولی فقط برا اینکه منم مثل خودشون باشم و حالشون و بگیرم! پاش بیفته چنان مثل خودشون میشم که بیا و ببین، در نتیجه اینجور آدما (پارازیت... چه زن چه مرد) فقط برای جنگ و جدل و مبارزه خوبند و بس ولی برای یک عمر زندگی رومانتیخ و با آرامش اصلا خوف نیستند اصلا خطرناکن کانهو سوهان روح میمونن و برای سلامتی روح و روان آدمی بسیار بسیار خطرناکن... خیلی خطرناکن !
من دیدم این برنامه رو ولی راستش زیاد خوشم نیومده از این آقاهه.. همش اشک بچه های مردم و در میاره... یکی از این برنامه خوشم نمیاد یکی هم از برنامه هل چیکن... از اون سرآشپزه هم خوشم نمیاد:(
از آهنگای محسن چاووشی هم ... جونم برات بگه که من اولین بار تو فیلم سنتوری شنیدم صداش و و باید بگم که صداش خیلی خوشمله:) و خوشمان آمد ازش حسابی:)
از خودت مواظبت باش دوستم:-*

سلام. خوبیییییییییی؟
اوم... تا حدی قبول دارم که زندگی با اینجور ادما یه ذره!! فقط یه ذره سخته! اما من ذاتن آدمی هستم که اگر طرفم یک کم وا بده و یه ذره این مدلی نباشه مثل چی سوارش میشم و بهش مهلت نمیدم. اینه که همون بهتر که طرفم اینطوری باشه. یادمه با یه دوستی حرف میزدیم اونم تا حدی شبیه من بود. میگفت یکی باید بیاد مارو با خاک انداز جمع کنه اصلن نفهمیم چی شده و چی به چیه... اینه که اینطوریا. اما قبول دارم که زیاده از حدش هم آزار دهنده س و در طولانی مدت خوب نیست.
خوب شد گفتی تلفظ درستش چیه. کدوم کانال نشون میده؟ کی ها؟ من از این مدل برنامه ها خوشم میاد. البته اگر اون طوری باشه که من فکر میکنم.
تو هم همینطورررررررررر:*

[ بدون نام ] دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ http://alishokri.blogsky.com

این برنامه رو کدوم کانل میده؟و کی؟

دوبی وان. شنبه ها ساعت ۶-۷

آبینه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ب.ظ

وااای ایده جون فیلم میت د اسپارتاس رو ببین توش سایمونو مسخره کرده خدا...

ندیدم. آخی نازی بچه‌م

بهاره دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ب.ظ

منظور از هل چیکن ، هی کیچن می باشد ایده جونم... سوتیدن فرمودیم:p

بهاره سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ق.ظ

سیلام صبح عالی بخیر
عرضم به حضور مبارکتون که این برنامه رو ام بی سی ۴ نشون میده و فکر کنم دوشنبه ها ست ولی دقیقا نمیدونم... چون خودم خوشم نمیاد از برنامه اش نمیبینمش... ولی امروز تبلیغاشون میبینم و ساعت و روزش و بهت میگم:):-*

فینگیل بانو سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ق.ظ

ایده جون من فقط میتونم برات دعا کنم :)))))))) این دیگه چه سلیقه ایه؟؟؟!!! حالا باز محسن چاوشی یه چیزی....
من اگه یکی همش بهم ضد حال بزنه ممکنه دستم به خونش آغشته بشه...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://alishokri.blogsky.com

دیگه باید فهمید دیگه من چی بگم آخه!!!!!!!! !!!!

دزی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ق.ظ

حالت خوبه عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ندید برم زنش بشم یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد