برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

وای نه فردا...

چقدر زود گذشتن این دو روز. من اصلن حس سر کار رفتن ندارم. بهار برای من فصل بی حسیه. توی این فصل حوصله هیچ کاریو ندارم. شروع گرما منو از جنب و جوش میندازه. بی حالی ...

ایشالا بهار و تابستون امسال اینطوری نباشه.

فردا رو بگو. 8 صبح سر کار! آآآآآه!

برنامه So You Think You Can Dance رو خیلی دوست دارم. داره به فینال میرسه. یعنی دیشب دیگه رسید. به نظر من عادلانه نبود. هم یکی از دخترا هم یکی از پسرا حقشون نبود حذف بشن و به جاشون کسایی رفتن فینال که کارشون بهتر نبود. رقصیدن بالاترین لذتیه که تجربه کردم. به خصوص دیدنش. عاشق رقص والس دونفره ام.

من الان کنار تخت خواهر کوچیکه نشستم. برسش روی تختشه. داشتم فکر میکردم چی بنویسم دیگه... دیدم برسش داره رو تخت راه میره!!!!!!!!!!!!!!! والا... من رفتم تا ارواح و اجنه احاطم نکردن.

این دختره که تو ویدئو کلیپهای افشین بود قبلن ها خیلی بامزه تر بود. الان یه جوری شده. عاشق رنگ سبز پیراهنشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
Lord Slayer جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.gameshot.parsiblog.com

سلام
وبلاگ جالبی داری.
اگر دوست داشتی یه سر به وبلاگ من بیا و یکی از چهار بازی امروز را انتخاب کن تا زودتر از بقیه در وبلاگ به نمایش گذاشته شود.
راستی لازم نیست به یادداشت های اولی و دومی نظر بدی.
بسیار متشکرم
See You Around


م جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ

اوه ... چقد خوردتی جور وا جور اینجا هست!
* من کلن خودم متنفرم از گرما ولی بهار رو دوس دارم ... لحظه شماری می کنم این تعطیلات تموم بشه چون روند عادی زندگیمو دوس دارم ... چرا!؟ خوب معلومه ... آدم وقتی سرش گرمه درداش یادش می ره!
* در باره ی برنامه So You Think You Can Dance متاسفانه هیچ اطلاعاتی ندارم ولی هرچب اطلاعات بخوای می تونم در مورد بورسی که راه می ره بهت بدم! :دی
- نکته: حتما یه چیزی از دیشب تالا آزات می داده که اشیا رو در حال حرکت دیدی! :دی
- ...
* ...

البته منم روند همینجوری زندگیمو دوست دارم. اما حوصله شو ندارم همینننننننن
کلن که خیلی چیزا آزارم میدن... :)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ http://alishokri.blogsky.com

سلام
میتونید بگید اون برنامه از کدوم کانال و چه زمانی پخش میه؟
ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد