برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

عید مبارکی!

سال نو مبارک...

دلم گرفته... نمیدونم چرا... گاهی وقتا حتی وقتی میدونی چی خوبه و چی بد. حتی وقتی میدونی جلوی پات زمین مینه و یه قدم به جلو معادل یه انفجار بزرگه... باز هم دلت میخواد بری جلو. باز هم اشتیاقت به پیشروی سر جاشه.

همیشه عاشق عدد هفت بودم. ربطی نداره اما این آهنگ گروه هفت رو خیلی دوست دارم...

                                     سایه نگاهو بشکن... فاصله سزای ما نیست

تو بمون واسه همیشه... این جدایی حق ما نیست

بودن تو آرزومه... حتی واسه یه لحظه

میمیرم بی تو!

پروردگارا... حفظمون کن. خودمو میسپرم به تو. کمکم کن. جز تو از کی میشه خواست؟ ها؟

نظرات 3 + ارسال نظر
م چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ب.ظ

دلم من هم ... اما نه به خاطر دلایلی که تو شمردی ...
:(

دل تو چرا؟ ها...

م چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ

برگشتم که بگم : آمین!

احسان چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ب.ظ http://ehsan_daily.persianblog.ir

سلام
بعضی از نوشته هاتو خوندم و از بعضیهاشم خوشمان آمد.(در مورد اون بقیه اش هم باید رک بودنم رو ببخشی )ولی کلا این جور نوشته ها رو و این طرز نوشتن رو دوست دارم .
عیدت هم مبارک

سلام. عید تو هم مبارک!
ممنون از اظهار نظرت. معمولن کمتر پیش اومده کسی منو نقد کنه. شاید چون از دید بقیه اوکی بودم. اما من انتقادو دوست دارم. در مورد نوشته هام، خودم اینجا رو با هدف نوشتن افکار و ایده های تودرتوی ذهنم راه انداختم. متاسفانه هنوز نتونستم. کم کم دارم به این نتیجه می رسم که مشکل درونگرایی افراطی خودمه نه اون ۴ تا خواننده ای که میان و رد میشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد