برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

نمودن!

بسی تعجب نمودیم از یاهوی عزیز. رفته بودیم آی دی یاهو ثبت کنیم... پدر بیامرز ایران را که نمیشناسد! هر وری از دنیا رو نیز که انتخاب نمودبم یک عدد کد پستی ناقابل درخواست می نمود که هرچه اعداد تصادفی را ردیف نمودیم هی ارور نمود که فلان کدپستی در بهمان کشور موجود نمی باشد.

القصه... مستاصل در میان کشورها میگشتیم که ناگهان نام جو برانگیز British Vir-gin Islands خودنمایی کرد! گفتیم به به چه عالی بگذار با این مکان امتحان کنیم! ما قبلن ها نیز این مکان رو میشناختیم و میدانستیم که این جزایر عزیز تحت حکومت انقلستان می باشند ولیکن مکاناً کنار جزایر هاوایی قرار گفته اند! توی دلمان گفتیم حکمن آنجا چندان بنی بشری نمی زید که بخواهند خانه ها را کدپستی بندی نمایند! و درست هم بود! تا روی مکان مذکور کلیک نمودیم بدون خواستن کدپستی برای ما آی دی ایجاد نمود و ما خوشحال شدیم و هم اکنون صاحاب یک آی دی در British Vir-gin Islands گردیدیم!

آقا جان! همیشه مرغ همسایه غازه. ما قبلن ها در جاهای دیگر می بلاگیدیم هی حس میکردیم اونجا امکانات ندارد و ال است و بل است. اینجا که آمدیم کماکان همین حس را می نمائیم. اینجا نیز امکانات ندارد. حالا آن امکاناتی که ما طلب می نمودیم الان در آنجاها! موجود شده است. اما چه فایده! حالا که نقل مکان کردیم و رفته پی کارش. حکمن خونه قبلیه رو اجاره دادن یا فروختن به یکی دیگه.

عجب 4شنبه سوری ترق و توروقی! ما هم که دل نازک در خانه مانده و فقط تخمه شکستیم و وبلاگ چرخی کردیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ب.ظ http://marpich.blogsky.com/

زیاد جدیش نگیر.......وبلاگ زیبایی داری....................عید رو پیشاپیش بهت تبربک میگم..........به امید خدا این روابط ادامه داشته باشه ............

چی رو جدی نگیرم؟ ممنون. سال نوی تو هم مبارک.

م چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ق.ظ

عزیزم:
۱- من نمی دونم شما دخترا چرا انقد عاشق قرتی بازی هسنین!؟ وقتی داری میای پایین تا به آی ایران برسی؛ می تونی به جای فلان لند عراق رو که اتفاقن هم با آی شروع می شه؛ هم تو آسیاس، هم همسایس و هم بنی بشر درست حسابی توش زندگی نمی کنه انتخاب کنی ... اون وقت این ذهن که اماده ی تراوشات فلسفی و ریشه ایه این طور درگیر نخواهد شد ...
* نکته: حالا اون آدیت رو نشونمون بده ببینیم خوشگل هست یا نه!؟؟ ;-)
2- من هم بلاگ قبلیم تو بلاگفا بود که دوس داشتم مث تو به کامنتا جواب بدم ... اما جون ... حالا که اومدیم دیگه بیا اثباب کشی نکنیم ... باشه!؟
۳- من هم موندم تو خونه اما فقط به خاطر اینکه می ترسیدم برم بیرون :->

ای بابا! مگه قرتی بازی بده؟ آخه باید آی دیمو ثبت یه جای باکلاس پرستیژمند میکردم و الا شب خوابم نمیبرد.
آیدیم خیلی خوشگله. خیلی!
ای بچه ترسو...
جون ...؟ این سه نقطه کی هستش اونوقت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد