برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

من و امسال!

سال 86 داره میره به قصه ها و تمام میشه. خوب! هم خوب بوده هم بد. خوبیش بیشتر البته!

لحظات تحویل سال اصلن خوب نبود. هیچ انرژی نداشتم. هیچ انگیزه ای...

به لحاظ کاری یه سال خوب رو داشتم و خدا رو شکر. رفتن خانوم ش و تک سورس شدن من. موقعیت کاری خوبم. نبودن آدمهای مزاحم توی محیط کارم.

اومدن خانوم س به محیط کارم و از تنهایی دراومدن من که خیلی عالی بود...

هدف بزرگی که داشتم و دارم و قصدم تحققش بود توی این سال و خوب تا حالا محقق نشده! البته تا حالا!

دوتا سفر خارج از کشور که برام تجارب قشنگی بودن...

نقل مکان ما و تمام شدن مشکلات دوری و رفت و آمد و ...

تحولات روحی من که از دی ماه (همزمان با اون اتفاق بزرگ برای خانوم س) شروع شد. کنکاش توی کتابهای مختلف و دوباره ساختن اون چهارچوبهای فکری و نو شدن... پوست انداختن...

شاید برای من به لحاظ سنگینی و ارزش نیمه دوم سال به خصوص فصل زمستون به 9 ماه قبلش بچربه. چون به نظرم زندگیم قشنگ تر شد...

در کل که نگاه میکنم امسال سالی بود که با تمام وجودم سعی کردم به خواسته ام برسم... سالی که با تمام وجودم سعی کردم تجلی اراده امو در تک تک لحظات زندگیم ببینم. شاید 100 درصد دیده نشد اما حضور این اراده بسیار بسیار پررنگ و مشهود بود و من ازین بابت خیلی خوشحالم.

امیدوارم سال بعد با همه مجهولایی که داره منو به خواسته هام برسونه و زندگیم رو بیش از پیش زیباتر کنه و داشته هامو دوچندان بکنه و توجه منو به دنیای اطرافم بیشتر.

نظرات 1 + ارسال نظر
م دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ق.ظ

بله ... همون قصه ای که ازش نام بردی داره جالب می شه ... کم کم کاراکترا رخ می نمایانند : ع
:دی
و
ک
و
ر
شایدم
.
.
.
.
س رو هم باید بزرایم تو حاشیه البته ...
* فک کنم تخصصت تو داستانای کوتاهه که این همه ماجرا ( از دلبستن تا جدایی ) اون هم چند لیلی و مجنون و شیرین و فرهاد تو یه سال اتفاق افتاده ... من که با رمان و داستان بلند حال می کنم :)

* در مجموع آدم اندیشه طلب و نوع گرایی هستی ... خوشم میاد ازت اما دوس ندارم صرفن این طوری باشم :)
* قابل توجه خوانندگان محترم. نویسنده برای ادای دین صداقت به نکته ی ذیل اشاره می نماید:
از دی به بعد هم یه حرف دیگه اومده که در اینجا قید نشده است

رمان بلند هم میتونه قشنگ باشه... یه رمان بلند با پایان خوش سراغ داری؟ منم میخوام!
نوع گرا منظورته یا تنوع گرا که ت ش جا افتاده؟
از دی به بعد سکوت بوده و سکوت... از دی به بعد انتظار بوده و انتظار.
راستی! یه جایزه پیش من داری اگه درست بگی کدوم این حرفها نقش یه دخترو بازی میکنن و کدومشون نقش یه پسر! هوم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد