برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

جیبهای خالی!

سلام.

دیروز با س رفتم فروشگاه های-لند! و جای همه خالی تاته جیبمون رو تکوندیم و آمدیم بیرون. کلی عطر و کرم و لوازم آرایش که عشق اینجانب می باشد ابتیاع کردیم. خوب منم یه دخترم و عاشق لوازم ارایش!!!

من عاشق خرید رفتن با س هستم. بهترین پارتنر خریدیه که میتونه وجود داشته باشه.

فیلم سن-توری رو هم دیدم. تلخ تلخ شدم... بارها میخواستم بلند شم وسط فیلم اما نشستم... من که تحمل یه لقمه نون حرام رو ندارم! بنابراین میرم پول بلیطو میریزم به حسابشون که حرفی باقی نمونه.

هنوزم که هنوزه یاد ک میاد و میره و یه سوزش خفیفی ایجاد میکنه. میدونم که نباید بهش بها بدم. آخه من پیش به سوی آینده پیش رو هستم! :)

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.setoodehsetoodeh.blogfa.com

سلام
به من سر زده بودی ممنونم
و از آشنائیت خوشحالم
از دخترهایی که خیلی دختر باشن خوشم میاد. مثل تو که عاشق لوازم ارایشی . مثل همه دخترایی که از موش وسوسک می ترسن .............مثل .....خوب بگذریم
من فیلم سنتوری را ندیدم . و واقعیتش را بگم دلم می خواد وقتی وقت می ذارم و با لباس هایی که همیشه اذیتم می کنه - مانتو وروسری - باید یه جای تاریک وخفه وروی صندلی هایی تنگ وناراحت بشینم وفیلم ببینم دلم می خواد فیلمی باشه که از ته دل بخندم - مثل فیلم اجاره نشین های مهرجویی - نه فیلمی آژانس شیشه ای - که هق هق گریه ام تا گیشه بلیط فروشی می رفت .
راستی هیچوقت از خالی کردن جیبات ناراحت نباش چون مطمئن باش دوباره پر می شه .
می بینمت

سلام مینا جان خوبی؟
آره. منم یه دخترم با کلی حسهای قشنگ دخترونه. حتمن یه روزی ازشون مینویسم.
منم دوست دارم توی سینما بخندم. :)

م چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ

ای بابا این قضیه ی حساب شایعه س ... بالاخره یه کار خلافی کردی ... حالا نمی خواد توجیش کنی!
:دی
من هرچه زودتر باید بفهمم این س کیه وگرنه می ترکم ...

مطمئنی شایعه س؟ اخه جدی جدی شماره حساب داده بودن ها!
نه تو رو خدا نترکی یه وخ. س دوستمه. هم دانشکده ای و همکار و اینا.

م شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ب.ظ

آره ... اما می دونی که مهم تو این دوستیا چیه ...
؟؟؟
خودت بگو ...
۲۰ سئوالی ...
تو که انقد تنبل نبودی!
کجایی ... بیا بنویس ببینم چی می گذره تو اون افکار پیچ در پیچ ...

نه مهم چیه؟ توی دوستی با س واسه من مهم اون آرامشیه که دارم. توی هیچ کدوم از دوستی های دیگر این آرامشه نبوده. اون مچ بودن هماهنگ بودن. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد