برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

برای من

الهی در جلال رحمانی و در کمال سبحانی... تو را به رحمانیتت قسم...

آغازی نو!

سلام.

من ایده. شما؟

من یه دختر معمولی. شما؟

من پر از امید پر از انتظار. من پر از زندگی.

مینویسم نه برای شما که بخوانید. برای خودم که بدانم. به خاطر بسپارم و خلق کنم.

میام و از یه جای خوب شروع میکنم. دوباره... و شما؟ :)

نظرات 3 + ارسال نظر
م شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام
من محمد رضا. برعکس شما اسم واقعیمه!
من کاملن بر عکس شما در بعد جنسی و یه کمی بر عکس شما ... چون نمی دونم از ژچه بعدی نوشتی معمولی چیزی نمی گم!
- کلن ( می دونم قضاوت کلی اشتیاهه ) خودمو ادم معمولی نمی دونم!
- من هم برای خودم می نویسم ... اما کسانیکه می خونن هم برام مهمن! و پر از امیدم اما و انتظار!

to be honest ... بیشتر از اینکه معمولی باشم دوست دارم که معمولی باشم. شایدم اشتباه میکنم... شایدم همینطوری بودن بهتره. قطعن اگه خدا صلاح منو میدونه پس همینطوری بهتره...
سه ساعت داشتم فکر میکردم منظورت از بعد جنسی کاملن مخالف چیه!!!!! :دی تازه دوزاری افتاد... گاهی وقتا خنگ میشم.
--------
من وقتی بار اول اومدم وب تو خوب تو هم تازه کار بودی توی بلاگت دو تا پست هم بیشتر ننوشته بودی. میدونی تنها چیزی که نظرمو جلب کرد چی بود؟
دقیقن اولین پستت. خیلی برام جالب بود همون دوجمله.
به خصوص اون الحمدلله... اگر چیزی قرار بود کارساز باشه همین جمله بود.
البته جمله دومشم خیلی بحث برانگیز بود... مثل همون سه نقطه ها

م شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ

ببین شواهد نشون می ده که ۱۵ تا پست ارسال شده اما اینجا ۱۴ تاس!

واسه همین چیزاست که میگم این بلاگ اسکای عجب از دور دل انگیز بود. حالا که اومدم اینجا دونه دونه سوتی هاش رو میشه.

عمو شلبی دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام، کمتر کسی رو دیدم که به این اندازه با خودش روراست باشه، با خود روراست بودن نسبت مستقیمی با میزان وارستگی آدم داره، از پست هات هنوز زیاد نخوندم ولی همونی که خوندم بهم این انگیزه رو داد که برات کامنتی بذارم، راستش نه از بابت وقت، نه از جهت علاقه، خیلی وبلاگ بگرد و بخون نیستم، حتی مال نزدیکترین دوستامو، فقط دو سه تاشونو که بیشتر باهاشون هم ذات می بینم می خونم.
زیاد اهل تمجید نیستم. بیشتر گیر میدم و بالعکسش رو هم درباره ی خودم دوست دارم. از کلکل های سازنده که لایه های پنهان وجود آدمو براش رو می کنه بیشتر از همدردی و تحسین خوشم میاد.
من یه مرد 30 ساله ی ساکن تهرانم.
عمو شلبی صدام کنی بهتره.
دوست دارم باهات بحث کنم. بیشتر برا پست هات کامنت می ذارم.
البته می دونم که برا پست های جدیدت بستیش. دوست دارم علتشو بدونم.
اگه هر زمانی هم احساس کردی مزاحمم بهم بگو.
خیلی ها تو بحث کردن باهام عصبی میشن و از ریلکس برخورد کردنم بدتر لجشون درمیاد.
ایمیلت رو دوست دارم داشته باشم.

اگه هم جوابمو ندی بازم کامنت برات میذارم.
در کل آرزوی سعادتمندی برات دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد